zaterdag 30 januari 2010

QCQ,the CWDQuilt,

Hallo allemaal ..
Ik heb de smaak te pakken :) 3 blokken, de eerste is blok 5 van de quitclub quilt..
het is een blok die ik heb uitgezocht om te maken door de leden en mezelf van de quiltclub:)
Ik heb dit blok als m'n eerste blok in september vorig jaar gemaakt,en moet eerlijk zijn dat het nu een stuk beter ging dan in september....:)
het heet:Churn Dash..en na de vorige 4 blokken een heerlijk blok voor tussen door:)
En........2 blokken The CWDQuilt blokken blok 62 en 93

voor iedereen een fijn weekend ....en ik ga nu even aan de kruissteek,is ook leuk hoor..:)

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn hartstikke mooi geworden Tineke! en sucses met je kruissteek!!

    groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Tineke, kan niet wachten om ze in het echt te zien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Tineke je hebt de turbo aangezet wat een mooie blokken laat je zien.groetjes en borduur ze.Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige blokken weer, Tineke, vooral de laatste!!!

    Groetjes en een fijne dag, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat echt als een speer zeg Tineke.
    De blokken worden mooier en mooier.
    Ga je er echt een sprei ofzo van maken, of ben je er nog niet aan uit.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer mooie blokjes Tineke! Borduur ze!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You sure been busy, all looks beautiful!
    Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie blokken Tineke! De blokken van de Quiltclub quilt zijn trouwens allemaal erg mooi bij elkaar (ik heb even teruggezocht op je blog). Jammer eigenlijk dat ik geen tijd meer heb voor de quiltclub, het was wel heel erg gezellig, de korte tijd dat ik erbij was. Doe je ze nog een keer allemaal de groeten van mij?

    groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)