maandag 18 januari 2010

2 blokken Magdaleentje quilt...

Hallo allemaal ..
hehe, eindelijk weer eens 2 blokken gemaakt,niet naar de kreukeltjes kijken hoor,
de strijkbout is er niet over geweest dat komt later wel.
2 uit de nieuwsbrieven van Dec.en Jan. van Magdaleentje.
Ik ben met deze 2 weer helemaal bij,
nu maar weer wachten op Februari....
Blok; tree out two
even een overzicht van de tot nu 6 blokken de kleuren die ik heb gebruikt komen in de volgende 6 weer terug wel in een andere combinatie ....

Allemaal een gezellige maandag en tot weer....

13 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen dat je ook bezig bent met de blokken van magdaleentjes nieuwsbrief.
    Sinds nov. 2009 ben ik begonnen met een quiltcursus en nu al helemaal verslaafd.
    Succes met je blokken en ik zal je blogsite gaan volgen.
    Helaas heb ik er nog geen blog maar hoop er ooit eentje te kunnen aanmaken.

    groetjes
    Tertia Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er al leuk uit zo, he, die blokken bij elkaar. Mooie stofjes ook!
    Enne ... ik let nooit op kreukeltjes hoor ;))))

    Fijne dag & groetjes, ook aan Magda,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer mooie blokjes Tineke!! Jij ook een fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken ! Fijn dat je weer helemaal bij bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blokken, de kleuren zijn erg leuk.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kan het niet laten om stil te zitten he, wat heb je daar weer een mooie blokken gemaakt.
    De kleuren zijn erg mooi op elkaar afgestemd, en ik vind het zo knap dat je die puntjes zo exact op elkaar krijgt.
    Werk jij met de hand, of is dit machinaal aan elkaar gezet?
    Erg mooi hoor, een feestje om de vordering te volgen.
    Uit hoeveel blokken gaat deze quilt straks bestaan?
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Tineke ik sluit me bij de vorige mensen aan erg mooie blokken heb je gemaakt.En voor jou ook een fijne week gewenst.Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Uhhhh? Welke kreukeltjes?? Hartstikke mooie blokken Tineke! Je borduurtjes hieronder zijn ook mooi.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chrissie meis, ik doe het met de hand..:)zit heerlijk bij de tafel en dan maar de deeltjes aan elkaar zetten ..de tijd vliegt voorbij trouwens:)

    Dank je wel allemaal voor de leuk reacties ..heerlijk om te lezen...

    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De blokken zijn weer erg mooi geworden Tineke. Super leuk!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn inderdaad heel mooie blokken, ben benieuwd naar de volgende, veel plezier.
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Tineke wat een mooi blok leuke kleur ook en al weer je zesde, ik heb net de eerste klaar.
    groetje Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Tineke,

    Omdat ik niet zeker weet of alles goed gaat laat ik je even via je blog weten dat ik je een nieuwe siggylijst heb gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)