vrijdag 15 januari 2010

Hallo allemaal ...
niet echt heel veel, maar ook de kleintjes zijn leuk om te maken...
dit werkje is een M-Sherry, ik heb het gemaakt op een mini round robin 9 voor Wendy..
nog 2 keer versturen en dan is de 12 persoons mini rr 9 al weer af....

Dit leuke knorretje is naar Heidi gegaan, we zijn op de kruissteek lijst weer van start gegaan met
de verjaardag lijst...de panda hierboven is bij Marion aangekomen...je kijkt er naar uit om weer te beginnen en dan is het alweer zo ver..dus nu kan ik deze 2 rustig laten zien:)


van de week 2 hele mooie siggy's van Ria en Gerda ontvangen ...
het blijft erg leuk om er mee aan de gang te zijn vooral het ontvangen ,,zit onder tussen op 20 ..



Tot weer en een fijne avond...

9 opmerkingen:

  1. O wat leuk weer, Tineke, en wat een leuke siggies ook! Heb in Utrecht gewoond en gestudeerd, dus ik wipte op mijn stoel heen en weer toen ik de Dom zag, dat snap je ;) O, ik wil dat ook, die siggies, maar laat ik maar verstandig zijn en eerst eens wat andere dingen afmaken. Goed he?! Maar wat niet is kan nog komen, toch? :)))

    Fijn weekend! Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen allemaal, vooral dat stekelvarkentje en knorretje, wat een schatjes!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Tineke je zegt zelf dat je niet veel gedaan hebt maar wat je gedaan hebt mag er wel zijn hardstikke leuke borduurtjes heb je gemaakt.Toch gaat het best hard met je siggys want zo lang ben je ze toch nog niet aan het sparen?groetjes en tot de volgende keer.Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer van die leuke borduurtjes! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke,
    Echt leuk zeg je kaarten! En wat leuk dat je met siggy;s meedoet, mss ooit wil ik dat ook wel eens doen. Later als ik tijd heb;)
    gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel schattig werkje voor de rr en hele leuke kaarten voor de jarigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tineke, wat een schattig egeltje in kastanje dop heb je daar gemaakt voor de RR.
    Klein maar fijn, maar wel super leuk.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Tineke.. hier ben ik dan.. fijn dat borduren van kaarten voor mekaar.. leg je eens uit op de club hoe dat precies werkt???? :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)