woensdag 20 januari 2010

3 blokken QCQ.,siggie's en ...

Hallo allemaal...
daar ben ik weer en zoals je kan zien heb ik niet stil gezeten:)
Ik doe mee op onze quilt club op het net aan de QCQ, nu vragen jullie je af wat is dat?
QCQ =quiltclub quilt, de blokken worden door elk lid uitgezocht en daar maken we deze QCQ van:)ze doen er ook een beschrijving bij waarom ze dit bepaalde blok hebben uitgezocht..leuk toch,
tot zo ver zijn er 3 blokken en nu wachten op de volgende...de stofjes zijn van Hemming House.
ik als beginnend lapjes verwerkster moet eerlijk zeggen dat dit wel pittig was om deze blokken te maken,er zit dan ook menig uurtje in ,maar geeft niet die heb ik gelukkig ook :)
na veel ziekenhuisbezoekjes en dokters weer te hebben gezien is dit heerlijk om je weer op te storten...:)
Blok 1 Hands all alround van Jacqueline
Blok 2 Maple leaf van Carin

Blok 3 Bearclaw van Chrissie
en hier een overzicht van de 3 blokken tot zo ver:)

Ook vielen er mooie 3 siggy's op de mat... van Chris,haar zus Monique en
van Gert ,allemaal bedankt voor de leuke ruil ....met deze 3 kom ik op 23 ..het blijft een feest om
te doen...en om te maken natuurlijk:) Ik hoop als ik veel heb er een deken van te maken....


En dan tot slot deze kaart die ik aan Chrissie heb gestuurd...ik had haar een kaart belooft en wat kan je dan beter maken en opsturen dan beren ,ze is er dan ook helemaal blij mee ...
ze ontwerpt zelf ook beren ...
meis graaggedaan hoor.


Tot weer maar weer:)

10 opmerkingen:

  1. Geweldig zijn je blokken Tineke, ze matchen perfect qua kleur en qua stijl.
    Jij bent de quiltster en een waar natuurtalent als je het mij vraagt!!!
    Je werk ziet er uit om door een ringetje te halen.
    Zo dus ook de schitterende en vooral liefdevol gemaakte kaart die hier op mijn kast mooi staat te wezen.
    Thank you for being a friend.
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb jij mooie blokken gemaakt!Jij hebt het druk gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Tineke,ook ik vind je blokken erg mooi geworden met de stofjes die je er voor uit gekozen hebt.Je hebt echt eer van je werk.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeeeee, Tineke, je bent toch een bezige bij! Het ziet er prachtig uit, die blokken. Mooie stofjes ook. Ik heb bijna mijn 'Almost Christmas' sampler af, ahum, kerst is toch pas net voorbij? ;) Maar het is íets, toch? Daarna weer even aan de 2e RR van de maand :)

    Groetjes! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,
    Wat is de wereld toch klein he. Ik wist niet dat jij je ook met quilten bezighield. Mooie blokken heb je! Zie ook dat we enkele dezelfde blogs lezen :-)
    Tot blogs dan maar!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pfff..... Tineke, wat mooi en wat ga je snel! Je hebt denk ik ook nog geen last van bloeiende geraniums;)
    groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi allemaal Tineke. Die blokken worden ook echt prachtig.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. NOu nou , Tinneke ik kan alleen maar zeggen wauwwwwwwwww heel mooi gemaakt en ook prachtige stofjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)