maandag 11 januari 2010

Siggy's en ja ja iets af..:)

Hallo allemaal ..
ja ja een borduurwerkje is af...ben blij dat ik eindelijk weer eens iets kan laten zien wat ik zelf weer heb gemaakt,het is een werkje van een Popcorn beertje op de
grote Round Robin 16 lap van Christel haar onderwerp is dus Popcorn beertjes...
leuk he .....
EN.........er vielen deze maand tot nu
4 prachtige siggy's op de mat ...van Rosa,Wil, Edith en Klazien met de oldehove uit onze eigen stad erop gemaakt
dames bedankt voor deze leuke ruil....









Dit was het even, tot weer.......

8 opmerkingen:

  1. Wat is popcorn toch altijd een leuk en lief beertje om te borduren...
    leuke siggies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit gehoord van popcorn beertjes, waar heb je die gevonden ?
    zij zijn schattig hoor!
    gr. Klazien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, het beertje met de eend!De siggies zijn ook leuk hoor, je verzameling begint zo al aardig te groeien. Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig borduurtje Tineke!
    En de siggie van Klazien had ik intussen ook al op haar blog gezien, leuk met de Oldehove!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig je popcorn beertje Tineke! En leuke siggys! Echt top!
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel allemaal voor de leuke reacties en Klazien,als je even op de Google gaat zoeken dan vind je ze wel :) ze zijn er al wat jaren net als bv.beertje Paddington, en Archie bear en newton bear enz..ze zijn allemaal erg leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tineke wat een schatteku je popcornbeertje.
    Ik kon deze serie helemaal niet, maar je hebt mijn berenmoederhart laten smelten met je creatie.
    Zo mooi geborduurd, ik vind je werk altijd super mooi.
    Siggys, never heart about it!!!
    Ik denk wel dat ik het snap, alleen wat je ermee kunt en gaat doen is me onduidelijk.
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er leuk uit allemaal, Tineke! Wat grappig dat je echt iets van Leeuwarden kreeg opgestuurd ...

    Fijne dag & groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)