vrijdag 5 februari 2010

Valentijn olifantje,blok 7,en een matroesjka

Kijk nou eens... is het niet een snoepie:) mn dochter Magda heeft deze leuke valentijn olifant geborduurd voor me ..is het niet lief van der,alvast voor Valentijn,ik ben gek op olifantjes vandaar :)
Valentijn duurt nog even maar ja zolang bewaren is dan geen optie he :)en dan even denken wat ik er van ging maken :)iets wat lekker zoet roze is en ja kijk maar verder:)

Dit heb ik ervan gemaakt,een leuke hanger, het was heel leuk om te maken en het was voor mij gelijk weer een oefening...:) lekker alles met de hand gedaan ..het was echt leuk om dit te maken
dank je wel meissie dat je dit heb gedaan .....dikke kus.
ben super trots op je ...
het volgende borduur werkje moest 21 maart af zijn ,maar ja eenmaal begonnen ...juist
dan heb je dat ook zo weer af he :)) op een handwerkclub van het net komen er 4 matroesjka's,dit is de winter,21 maart krijgen we nummer 2 als het goed is:) Blok 7 van de nieuwsbrief van Magdaleentje is ook weer klaar,heb de kleurtjes gebruikt die al eerder zijn geweest...1 maart komt nummer 8 alweer....

En een overzichtje van de blokken die zover klaar zijn....ze liggen niet in volgorde van briefen, maar dat geeft ook niet...;)

Dit was het alweer ...fijne dag verder en tot weer.

10 opmerkingen:

  1. We zitten toch weer lekker te fröbelen met z'n allen, he?! ;))) Het ziet er weer leuk uit.

    Fijn weekend! Groetjes, Carolien

    P.S. Is de olifant al een beetje minder verlegen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh Tineke, ik ben helemaal verliefd op je Matroesjka, wat is ze leuheuk!!!!!! Ik borduur nooit kruisjes, vind ik niet veel aan (slechte ervaring in mijn jeugd, hihi..., maar als ik deze zie, ik zou zomaar in de verleiding kunnen komen.
    Jouw dochter gaat het borduren in ieder geval goed af, hartstikke gaaf en leuk quiltje geworden zo.
    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lief olifantje die wil ik zelf wel op mijn slaapkamer ( ik word bijna 40 )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief Valentijnsolifantje!
    Je boft maar met zo'n dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super schattig olifantje heeft Magda voor je gemaakt zeg.
    Daar word je echt vrolijk van.
    Leuk ook dat je m'n siggy erop hebt gezet.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Tineke complimenten aan je dochter zo erg leuk en mooi dat ze dat voor haar moeder geborduurd heeft en jij hebt er ook weer een mooi quiltje van gemaakt dat noemen ze nou teamwork.Ook de andere werkjes zien er weer prima uit.Wat zijn jullie productief.groetjes en een fijn weekend van Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief olifantje en ik vind die Matroesjka heel erg mooi.

    Een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem zo verschrikkelijk leuk je olifantje, en wat je ervan gemaakt heb, schitternd...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Tineke, je zit ook weer niet stil he;)
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen allemaal,schattig ook dat olifantje en je blok 7 is ook weer mooi geworden. Ik heb net blok twee af
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)