vrijdag 1 januari 2010

2010

Hallo allemaal ...de beste wensen voor 2010..
Ik heb helaas nog niks kunnen doen..:( dus kan niet veel laten zien, maar ik hoop dat dat snel gaat veranderen,want er is toch nog veel wat ik wil gaan afmaken en doen:)
en ik heb wel gezien dat er ook weer mooie leuke dingen staan aan te komen :)
Hieronder de mooie siggy van Bep..:)die viel nog in het oude jaar in de bus...
Bedankt Bep,die voor jou komt eraan hoor,staat klaar:)

Tot de volgende keer met misschien weer iets dat ik kan laten zien.....ik hoop het.

10 opmerkingen:

  1. Hallo Tineke,

    Voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,

    Volgens mij heb ik het al een paar keer gedaan, maar je kan het nooit te weinig doen ;)

    GELUKKIG NIEUWJAAR! Alle goeds voor jou, Magda en de andere familieleden. En natuurlijk veel dank voor je goede opperhoofdschap van 2009!

    Groetjes en een Nieuwjaarsknuffel,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gelukkig, gezond en creatief 2010!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beste wensen voor 2010, Tineke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke,

    Voor jou en je gezin de allerbeste wensen voor 2010! Ik hoop dat je snel weer wat beter vooruit kunt.

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig nieuwjaar Tineke, voor jou en je familie.
    Ik heb me meteen aangemeld als jou volger, heerlijk om zo nu en dan in "elkaars handwerk leven" een kijkje te mogen nemen.
    Je blog ziet er zo mooi uit, complimenten!!
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou een gezond en creatief 2010!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jou ook de beste wensen, Tineke! Gezellig door je blog te 'wandelen'. Heel inspirerend. En daar kwam ook de Verandah View voorbij. Die wil ik dit jaar afmaken (O:
    Bedankt voor je bezoek op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,
    dank je wel voor je siggy, je was mijn 3e....
    Wat een schattig patroontje staat erop, die zal ik vast ook nog wel eens gebruiken, mag dat?
    groetjes Klazien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)