donderdag 28 januari 2010

leuke verrassing en een Award..:)

Goede morgen allemaal :)
De zon was er ,maar nu natte sneeuw..brbrbr.
Ik kreeg gister leuke post op de mat...een mooie kaart met daarin een mooie siggy,
Janny, van wie ik het heb gekregen wilde me verassen met een siggy,ze staat verder niet op de lijst maar haar verassing was daarom extra leuk:)
Dank je wel Janny..dikke knuffel..............
EN ....een

Deze Award kreeg ik van Marianne ..:)
Ik kreeg em omdat ze het bewonderd dat ik met de CWDQuilt aan de gang ben..leuk he:)
maar nu is het gebruikelijk geloof ik om dan ook 10 dingen te vermelden waar ik blij van wordt...
oeiii dat is voor mij een hele moeilijke vraag maar ga het proberen...
<<<<<+>>>>>
1.Ik ben blij om elke dag weer wakker te worden
2.Ik ben blij als mn gezin compleet thuis is.
3.Ik ben heel blij als mn dochter vanuit haar bed in de kamer lacht en aan het plaatje knippen is.
4.Ik ben blij als ik me goed voel,en met mn lapjes kan spelen en hobbie...
5.Ik ben blij met leuke verrassingen die bv,op de mat vallen.
6.Ik ben blij als mensen goed metelkaar omgaan en eerlijk zijn.
7.Ik ben blij als mn quilt maatjes langs komen.
8.Ik ben blij als onze katten even buiten kunnen .
9.Ik ben blij als mn laptop goed werkt.
10.Ik ben blij om dagelijks langs de blogs te gaan kijken enz.en zou willen dat iedereen een
award zou gaan krijgen omdat ik een ieder bewonder om wat hij of zij doet en maakt enz.. ik kan er daarom geen 2 kiezen ..
Allemaal een fijne dag ..................:)))
<<<<<+>>>>>

4 opmerkingen:

  1. Wat een lieve verrassing, grappige siggy ook! Gefeliciteerd met je award, geheel verdiend natuurlijk ... ;)))

    Groetjes en een fijne dag,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award! Wat leuk, en wat een grappige siggy, mooi gedaan hoor, jammer dat ze niet op de lijst staat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en siggy heb je weer gekregen, Tineke.
    Gefeliciteerd met je award!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Tineke om te lezen waar je blij van wordt, ik heb het net ook zomaar eens opgeschreven voor mezelf, en dat lukt dan toch best gelukkig, dan is er nog veel om blij van te worden.

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)