donderdag 1 april 2010

Een dag die begon met ....

Dikke hagelstenen vanmorgen ,ben blij dat ik lekker warm binnen zat:) en toen ging de bel....
Een hele grote doos met daarin een prachtig bos bloemen en er kwam gelijk een heerlijke rozen geur mee uit de doos...ik stond helemaal zo van ..wat is dit echt daar sta je niet bij stil...
Kaartje lezen en het kwam van Carolien en Sofia, moeder en dochter die lid zijn bij mij op de CSLen hebben meegedaan aan de rr 's ,ze bedankten me en een vrolijk pasen gewenst:) is het niet lief,,was er helemaal van onderste boven door deze prachtige verrassing:)
Dank je wel Carolien en Sofia....





Deze foto's hierboven spreken voor zich:)

en dan een overzicht van Magdaleentjes nieuwsbrief van vandaag...Blok 9 ArrowHead was aan de beurt.en hij is al weer klaar en erbij gevoegt....
Blok 9


en is het geen schatje een Leisure art beertje onderwerp van Lisette van de RR 16..
veel kwart steekjes maar dan wordt het wel heel mooi ....lief he:)
En van de week kwam voor mij de paasexchange binnen van Inci, heel leuk met een mooi patroon erbij, een kip hanger en een lekker ruikend naar lavendel gevult zakje met een paaswerkje erop gemaakt..Inci nogmaals bedankt voor het leuks:)
Deze exchange had ik op mn CSL:)




Zo dit was het weer even ...wat een verwennerij he :)

6 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige bos bloemen, dat is nog eens een leuk cadeau..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Tineke, wat een verrassing die bloemen, en je verdient het hoor! Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inci heeft er wel werk van gemaakt he!
    En wat een prachtige bos bloemen!
    Van mij ook fijne paasdagen met je hele gezin toegewenst, Tineke
    Fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals: graag gedaan hoor, Tineke! Het is leuk om je in de bloemetjes te zetten ;) Voel me wel verlegen met al die aandacht zo ...
    Het moet me trouwens even van het hart: wat maak jij je blokken keurig, zo mooi strak! Moet eens bij je in de leer, want ik ben daar toch niet zo'n held in :) Maar goed, ik fröbel lekker door hoor ...
    Lief beertje heb je gemaakt voor Lisette.

    Groetjes! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie bos bloemen!

    Fijne paas weekend gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Tineke,
    Meid wat zul jij stralen, wat een mooie bos rozen heb je gehad.
    Heerlijk om te lezen hoe blij je hiermee bent.
    Je blok ziet er weer super uit, je berg zal wel haast omvallen.
    Dikke knuffel en een heel fijn paasfeest met hopelijk veel zon.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)