maandag 29 maart 2010

Wat blijft het leuk om te doen:)

Goeie middag allemaal :))
2 blokken van de Cival War D.Quilt..Blok 61 blz.140.
Ik kan er niet genoeg van krijgen ,ik blijf het nog steeds leuk vinden :))en strijken doe ik later.
Tussen door ben ik aan de kruissteek voor de round robin ja ..dat gaat ook gewoon lekker door,en daar komt in een volgend berichtje wel iets weer van langs...
en Blok 70..Blz. 160..nog 2 blokken dan staat de teller op 25 en dan komt er een nieuw overzicht..:)
Hieronder is Blok 13 van de QCQ =QuiltClubQuilt. het totaal is nu 14 ..
het heet :Evening star en ik heb het gemaakt zoals ik het zag en leuk vond:) het blok was uitgezocht door Hendrieke..nu weer wachten tot volgend weekend:)


En als laatste een mooi kaartje in kruissteek voor Ingrid J., die een paar dagen terug jarig was,en
mee doet aan mn verjaardag lijst op de CSL...haar onderwerp was vrij,dus heb ik deze gemaakt voor haar...


8 opmerkingen:

  1. Mooie blokken weer Tineke! Knap hoor, hoe je de puntjes zo mooi op elkaar krijgt. En ook een leuk kaartje, maar dat had ik al gezien ;-)
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blokkemn en AOY kaartje is zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende blokken (mooie kleurkeuze heb je gemaakt) en een schattig kaartje!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokjes, Tineke, mijn civil war gaat op het momenb helemaal niet snel..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er weer mooi uit Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blokken heb je gemaakt. en dat kaartje ziet er ook lief uit.
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tineke wat heb je een leuk kaartje gemaakt en je blokken zijn als net als de vorige erg mooi.groetjes en een fijne week gewenst Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,

    Hijg, hijg, ik probeer weer 'bij te raken' na de drukke afgelopen dagen cq. week. Maar daar ben ik weer! Mooie blokken heb je gemaakt, vooral blok 70 met die prachtige lapjes ... En dat kaartje is schattig!

    Groetjes! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)