woensdag 28 april 2010

Een beetje van alles....;)

Hallo allemaal...
Ik ben begonnen om de blokken van de CWQ aan elkaar te zetten...is wel een werkje zo met de hand..
Het word een dek voor een 1 persoons bed, 6 op een rij en 12 lang = 72 blokken =114 bij 209 cm.
dan ligt het er mooi op en aan de zijkanten een strook...maar goed zo ver is het nog niet;) ...ik heb er zwart omgedaan na lang denken en kleuren eronder enz...zwart heeft gewonnen en vind het heel mooi staan...

Hieronder Blok 18 van de Quilt Club Quilt,het blok is uitgezocht door Dieneke...
helaas komen er niet veel blokken meer bij, niet al de 30 leden hebben er 1 uitgezocht,dus het zal bij 21 ,22 stoppen ..maar we zien wel,kan er altijd meerdere bij maken bv een andere uitvoering :)



en wat anders ik had een hele mooie stempel set gezien Clear-stamps en gekocht bij ja ja daar komt de bekende naam weer ...:))))
Jacobi in Drachten via internet:) ik hoor een paar lachen om de naam Jacobi..zo van, daar komt ze weer met die naam hihihihi.
Ik heb ze op katoen gestempeld ,en er een stitchery van gemaakt :) nu nog bedenken om er iets met stofjes omheen te maken enz enz wordt vervolgt:)



En ik kon het niet laten om dit mooie patroon te kopen bij een heel leuk webwinkeltje Kwibbels...
Het zijn muizen die quilten*De quiltmakers* van The Freckles Coll. ,en het middelste werkje vind ik zo leuk, ook omdat we pas met een quilt-bee begonnen zijn...zie je ons zitten ..:))
Ik heb er een mooi stofje bij en hoop er binnen kort mee aan de gang te gaan:)

Fijne dag en tot weer:)

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuk patroon besteld bij Jacobi ;=)),sorry bij Kwibbels,haha.
    Neem je hem 20 mei even mee, kunnen we het van dichtbij bekijken, lijkt me erg leuk!!
    Het zwart voor de CWblokken vind ik erg leuk staan Tineke!!Fijnedag nog,groetjes KLaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed bezig Tineke, wat een mooie blokjes en wat een goed idee om van een stempel een stitcherie te maken! Ik ben ook benieuwd naar het patroon, heb hem wel op de site gezien maar in 't echt is toch altijd leuker. Tot de 20e in ons nieuwe clubhuis!!!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o Tineke, je bent voor de bijl gehgaan voor die schattige muisjes...je had hert er nog over op de bee. en je hebt Jacobi gesponserd ;)
    dat zullen ze niet erg vinden, haha. maar je hebt wel mooie stempels gekocht. stempel je ze met gewone inkt? en wil dat wat?
    het lijkt wel erg mooi geworden op de foto.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen alweer Tineke! Jij verveelt je denk ik niet gauw met al dat moois om te maken. Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blokjes vliegen over de tafel...
    Het stempelen ziet er ook leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee met die stempels Tineke, ga ik onthouden!

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,

    Mooi blok, die ster en wat moet het leuk zijn om die blokken aan elkaar te gaan naaien, dan ga je eindresultaat zien he?! Ik ben benieuwd.
    De quilt die je gekocht hebt is zooooo leuk! Veel plezier ermee.

    Groetjes en een fijne dag,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)