donderdag 15 april 2010

CWQuilt enz..

Goede morgen allemaal.....
Wat blijft het leuk :)) weer 2 mooie blokken erbij van de CWDQuilt...niet te moeilijk, en kon mooi tussen al de kruissteekjes door gemaakt worden ...
Ik heb namelijk een boekenlegger voor de exchange gemaakt die we op de CSLovers gaan doen hij is klaar maar helaas kan ik em nog niet laten zien ...dat zal pas begin juni worden want dan moeten ze op zijn plaats zijn...
verder in dit berichtje een overzicht van de eerste 25 blokken, als er 30 zijn komt er weer 1tje
afgesproken...;))
hieronder Blok 6:Special Blessings...
Blok 8 :Hungry Soldiers....

en daar is weer een nieuw overzicht met daarop 25 blokken van CWDQuilt,leuk he om het zo te zien.

en tot slot een mooi kruissteek kaartje met een panda die nu bij Patricia staat te pronken:)
ze doet mee aan de CSL verjaardag lijst ...:)

Allemaal een fijne dag...:)

9 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer twee prachtige blokken bij gemaakt, je kaart is ook erg mooi.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je blokken gaan snel..

    En wat een lief kaartje weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blokken, Tineke!! Staat toch leuk je overzicht hé?! Je panda is bij mij een kruisje maar dat zal wel aan mijn pc liggen denk....
    Tot volgende week donderdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blokken Tineke! Prachtig warme kleuren, echt schitterend!
    Leuk kaartje trouwens! Top!
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke wat ziet het er toch weer mooi uit en je blokken staan wel leuk zo in het raster kun je zien dat je er toch wel mee vooruit gaat.Je borduurt toch ook wel veel want steeds zie ik bij jou andere kaartjes verschijnen en allemaal mooi verzorgd,daar gaat volgens mij ook nogal wat tijd in zitten.Kun je niet wat tijd naar Brabant sturen ik kom ook zoveel tijd tekort!!fijne week gewenst van Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, je schiet al aardig op met je quiltblokken! Leuk om te zien, zo'n overzicht af en toe ...
    Leuk kaartje ook.

    Groetjes terug en een fijne dag voor jullie!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Tineke,
    wat een mooie bloken heb je gemaakt. practige kleuren. en een mooi kaart heb je gemaakt, schattige panda (jammer dat Klaske em niet kan zien, want hij is heel mooi)
    leuk dat ik je heb leren kennen.
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hei, ik merk dat je ook bezig bent met de CWD! geen zin om mee te doen met onze update op de veertiende van de maand?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)