donderdag 22 april 2010

eerste quilt bee..en 2 blokken...


een goede avond allemaal ....
Even mn 12 maanden showen ,het is de bom van Ellie van vorig jaar ,,,hij moet nu even wachten want mn naaimachine is even bij de maker,hij wilde niet meer achteruit..vandaar



En dan ........Wat een geweldige morgen heb ik gehad,vanmorgen werd ik al vroeg opgehaald door Klazien, zij en Klaske hadden een Friese QuiltBee opgericht en er kwamen vanmorgen bij Klazien thuis 9 dames:) wat een gezellig heid,koffie en een overheerlijke appeltaart door Klaske gemaakt ging er in als ...........appeltaart:)
toen we dat op hadden kwamen de mooie lappen,blokken, eigen gemaakte tassen enz.,over en weer over de tafel,,wat prachtig en ik keek mn ogen uit...onder het babbelen door werden ook nog steekjes gemaakt:) ik ben met blok 5 van de CWDQuilt aan de gang gegaan ..zopas afgemaakt:)
de dag vloog om geloof me..maar bere gezellig .....
na een heerlijk broodje met ham en kaas warm uit de oven was het al snel bij 1 uur en na een nieuwe datum te hebben geprikt gingen we huiswaarts Klaske en Ruke moesten mijn kant op en namen mij mee terug naar huis....Klazien bedankt voor de gastvrijheid en ik kijk weer uit naar volgende maand bij ....Anne :)




hiernaast Blok 5 CWDQuilt









en blok 17 van de Quiltclubquilt
dit was het weer voor vandaag ik ga nog lekker even nagenieten van deze hele gezellige dag:)

7 opmerkingen:

  1. Ik vond het ook ontzettend gezellig Tineke!
    Voor herhaling vatbaar, doen we dan ook zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tineke,

    Wat leuk, die quiltbee! Word meteen jaloers (nee hoor, grapje) ... fijn dat het zo leuk was. Je hebt weer erg mooie blokken gemaakt! En je kalender is zo leuk met al die verschillende randjes er omheen. Super hoor!

    Groetjes, ook aan Magda natuurlijk,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het super gezellig om jullie te ontmoeten!!!En ben ook blij dat er een vervolg komt!!Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige quilt lap,
    Je blokken schiet ook al op

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blokken zijn het geworden, het was erg gezellig om bloggers en niet bloggers zo te ontmoeten Ik kan nu al uitkijken naar 20 mei, tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, ook ik vond het heel gezellig!
    Tot ziens in mei bij mij thuis......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat klinkt dit gezelig.
    Is er nog plaats en waar houden jullie die quiltbee.
    Ik woon in Lelystad ja in een andere provincie
    groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)