zaterdag 10 april 2010

Hallo, daar zijn we weer:)))


Hallo allemaal, even een paar blokken ....;)
Hier boven Blok 14 uitgezocht door Baukje,en ik moet eerlijk zeggen dat het best een pittig bkol was van de QCQ van het net...

Blok 15 van de QCQ =quilt club quilt en is een vrije opdracht met gebruik van de hexagon,
Liliane heeft het uitgezocht en het blok heb ik zelf gemaakt naar mn eigen idee ...

een nieuwe mini round robin gaat 1 mei van start op de CSL mn kruissteek lijst op Yahoo..;)
het is een 6 persoons deze keer en mijn onderwerp is *diversen*,,hieronder een werkje
van Barbara Ana, een gratis patroontje..en daar gaan nog een paar van mee de ronde in.

allemaal een goed weekend en tot weer:)

9 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,

    Leuke blokken weer, wat leuk dat effect van die ene met 4 dezelfde stofjes in een andere kleur ...
    Fijn weekend & groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokken.

    Je borduurtje vind ik geweldig.
    Waa heb je de freebie vandaan als ik vragen mag, ik ben hem nog niet tegengekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedenavond Tineke, wat een mooie blokken heb je weer gemaakt, ze zien er keurig uit.
    Wat een werk zal die bovenste zijn geweest!!!
    Maar dat is aan jou wel toevertrouwd om er zo iets moois van te maken.
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken weer Tineke! En leuk dat er weer een nieuwe ronde Mini van start gaat, ik ga ook binnenkort beginnen aan mijn eigen werkje, eerst nog iets anders afmaken....Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke wat is dat een schitterend blok die bovenaan staat en de andere mogen er natuurlijk ook zijn je borduurtje is ook erg mooi.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke mooie blokken Tineke! En wat is het toch een leuk idee om zo samen een Quilt Club Quilt te maken, ieder op z'n eigen manier.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)