vrijdag 12 februari 2010

QCQ,siggy,Quiltblessing en de laatste van .....

Hoi hoi allemaal ...
En ja daar is weer een mooie siggy ..het was even rustig maar vandaag lag er weer 1 op de mat,
hij komt van Marij uit Maastricht...die voor jou zit in de brieven bus hoor Marij:)
deze is erg leuk ..dank je wel ...
Dan is dit alweer blok 12 van de Quilt Blessings..nog 4 te gaan van de 16:))
het blijft erg leuk om te maken al ligt het soms even stil ivm. andere dingen,waarom vind ik nu alles ook zo leuk he hihihi ..... en het wordt zo mooi al die blokken ...
QCQuilt Blok 6 uitgezocht door Petra,een leuk blok die je ook nog anders kan maken dan deze,
maar ...de bonus blokken komen misschien later aan het eind als alle blokken van al de leden
klaar zijn..:)ik dacht eerst 26 maar het leden aantal op de club gaat groeien :))dus misschien komen er dan wel meer dan 26..we wachten het maar

een overzicht van de tot nu 6 blokken QuiltClub Quilt...vanavond of morgen komt blok 7 alweer
dus het weekend ga ik weer lapjes knippen en blok 7 maken..:)

Hehe ..eindelijk de laatste klaar van Bunny Hill Des. haar bom van vorige jaar..
alle 12 zijn nu zo ver om.... ja ,,aanelkaar te zetten:)
daar ga ik nog even over verder denken ...wordt vervolgt:)
Tot weer:) en voor iedereen een goed weekend....
o ..ondertussen ben ik lekker aan het genieten van mn verjaardag kaartjes..
de floppen van de Quiltclub zijn me afgepakt ...:(
(niet openen voor 17 Februari) erg he... ..heel gezellig die verjaardaglijsten :)
de floppen zitten allemaal in een doos en Magda(mn dochter) bewaakt ze :))maar nog maar
5 nachtjes slapen spannend...........:))

5 opmerkingen:

  1. Alles is ook zo leuk om te maken hé Tineke. Ik moet wel 200 jaar oud worden dacht ik als ik alles wil maken wat ik leuk vind. Mijn quiltersblessing ligt er ook nog, word tijd dat ik daar ook weer verder mee ga. Maar jij hebt weer mooie blokken gemaakt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pracktig prachtig prachtig Tineke, je QCQ blokken, en je stitcheries .
    Hahaha, ja nog 5 nachtjes en dan mag je echt hoor.
    Maar goed dat Magda de vinger op de doos houd, wat een gepest zo he, en ik was de eerste pesterd hahaha.
    Knuf en een super fijn weekend, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moelijk om te kiezen waar je mee verder gaat, het is allemaal even mooi en soms blijft een project even in de kast. Dat komt mij heeeel bekend voor hoor.
    Je stitcherie en je blokken voor de QCQ zien er erg mooi uit.
    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer leuk uit, Tineke!

    (Ik denk dat ik 300 jaar moet worden, hihi, als ik alles wil maken etc. Of 400.)

    Fijn weekend & groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Everything looks beautiful. Great job!!

    Happy weekend to all!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)