vrijdag 26 februari 2010

Blok 1 CWDQ...

En ja ...daar is Blok 1 van de CWDQuilt...:)

en zo veel zijn er klaar,16 stuks ...klik op de foto dan is het goed te zien volgens mij:)
wat een avontuur is dit zeg....moet nog eens even zien voor een ander iets waar ik het in kan zetten ..dit is toch een beetje TE veel werk :)) maar voor een keertje was het leuk...

Verder heb ik vandaag lekker even geshopt bij Magdaleentje en wat van mn verjaardag euro tjes uitgegeven, nu wachten tot de pakket dienst komt:)

Tot weer ....

10 opmerkingen:

  1. Mooooi Tineke, en zo klein en perfect op het naadje, Brrrrr, knap hoor !

    Groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Tineke, hier moet je een engelengeduld voor hebben voordat die hele quilt af is!!! Ik zou dit absoluut niet kunnen hoor, dus petje af voor alle dames die dit doen. PRACHTIG!
    Warme groet, Inci

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er al mooi uit hé Tineke! Ik zie op sommige blogs wel dat ze een designwall hebben maar heb nog niet kunnen ontdekken hoe ze dat doen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er weer keurig uit Tineke!
    Hoe krijg je het voorelkaar!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Euh ... slaap jij nog offe ...? ;)
    Mooi hoor! Ik ben natuurlijk gewoon jaloers op jouw enorme produktie, dat snap je ... :)))

    Fijn weekend en groetjes, ook aan Magda,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw! Dat ziet echt mooi uit, Tineke.

    Fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooi blok geworden. Erg warm van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig blok Tineke, net als je andere blokken trouwens. Wel grappig zoals je ze hebt laten zien, goed bedacht, maar veel werk, dat geloof ik meteen.
    Fijne zondag!

    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel allemaal voor de leuke reacties op mn werkjes..:)en idd, dat uitleggen op de vloer is niet mn alledaagse ding hihi, maar ja je wil het wel eens zien he ...er zal vast iets anders komen hoor dan op de vloer:)
    Fijne zondag en tot weer...
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi blok Tineke, warme kleuren heb je voor dit blok gebruikt.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)