donderdag 25 februari 2010

een Award en blok CWDQ 56

Goeie morgen allemaal ..
buiten regen ,binnen lekker de kachel aan en dan is er tijd voor een klein blogje ..;)
een CivalW.D.Quilt blok is af, een prachtig blok..
blok 56 blz.130 uit het boek...
het blok heet -Hand Grenade-
en een Award ja... zelfs 2,
1 van Maria...Dank je wel ervoor,leuk dat je aan me dacht :)
en 1 van Klazien is het niet leuk!!
Het is nu dus de bedoeling om 7 andere blogger's uit te zoeken en
7 eigenaardigheden /eigenschappen van mezelf te vertellen ,,,hihihi nou dat gaat leuk worden
even denken...... ;)
1.ik zie veel mooie dingen voorbij komen en zou dat ook wel willen maken...
2.ik wil alles tegelijk doen en laten zien en kletsen als er visite is,maar de tijd vliegt zo snel om:))
3.ik wil het iedereen naar de zin maken...
4.van chocola kan ik moeilijk afblijven...:)
5.denk dat ik nooit genoeg stofjes heb hihiihhi
6.dat ik mn dochter vaak "muuske" noem...
7.houd echt niet van mensen die liegen enz..
pfff tot zover 7 .............:)
Als jullie het niet erg vinden ga ik geen blog namen neer zetten...want ik vind alles leuk om te lezen en te zien..:) dus met deze Award wil ik al de lieve mensen die hier op mn blog komen bedanken:)


6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd,Tineke met je award!! Ik heb hem ook gekregen en vind het ook moeilijk om te kiezen want ik gun hem iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet ik helemaal te zeggen dat je een prachtig blok hebt gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd hoor je heb hem zeker verdiend met al die uren creative handarbeid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award.
    Wat een mooi blokje is dit geworden. Ik vind hem echt leuk met die kleuren.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, Tineke!
    Je blok is weer mooi geworden ook!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)