donderdag 18 februari 2010

hele fijne dag gehad gister, ik was .................:)

Hallo allemaal ...:)
Even een klein verslagje van mn hele gezellige verjaardag gister:)
jullie even mee laten genieten..........
heel veel kaarten zoals jullie zien..zo leuk kruissteek en 3D,,enz..echt een feest..maar toen
de bel ...een prachtig bos van Janny vanuit Hoek van Holland..
zo mooi....... meis harstikke bedankt ervoor:)

en de taart mag natuurlijk niet ontbreken he, er zijn er 2 van deze doorgegaan:)
heerlijk met al mn visite en lekker geluncht enz een hele fijne dag ...
ben om 11 uur erg moe maar.....mn bed ingerolt..

Hier een overzicht van al die verwennerij:)) het blijft een feest om te voelen te aaien enz...:)
ook de euro's waren van de partij,,dat wordt dus heerlijk shoppen hihihihi...

Prachtige stofjes allemaal het kon niet op:)

en ik ben bij de Quiltclub van het net waar ik mee doe aan een verjaardag lijst..
de dames die mee doen sturen een kaart en een mooiFQ lapje naar mijn wens die je op kan geven :)
heerlijk al die floppen en uitpakken:))

de 16 de febr. kwamen ook nog van Bep atelier de club stofjes binnen
met een heel leuk patroon van een haas..

en deze valentijn kaart had ik nog gemaakt voor een ketting die op mn kruissteek lijst de CSL was...
en of het allemaal nog niet genoeg was:) kwam er een hele mooie siggy uit het verre USA..
wat leuk he ..moet even een brief in het Engels nog doen en dan gaat er 1 retour:))
wat een avontuur he

Oke ..volgens mij is het zo ver klaar en brei ik een eind aan :) mn zoon staat op het punt om weg te gaan weer naar Eindhoven waar hij woont:))

het was een hele geslaagde dag en ben er nog van aan het nagenieten :)))tot weer

11 opmerkingen:

  1. Tineke,
    Wat ben jij verwend zeg, niet normaal!!!!
    Het is aan je snoetje te zien dat het je goed doet dat een ieder zo aan je heeft gedacht.
    Prachtig en super leuk dat je ons mee laat genieten via je blog.
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Tineke wat ben jij heerlijk verwend, nog gefeliciteerd en nog heel veel jaartjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij verwend Tineke lekker ervan nadromen en genieten en lapjes aaien is ook nooit weg.
    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een goeie verjaardag gehad zo te zien, gefeliciteerd geniet nog maar lekker even na.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :-)

    Gr. Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, Tineke!
    Geniet maar lekker van al je kaartjes en cadeaus ... het is je gegund!!!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk verslag Tineke, wat een heerlijke dag om op terug te kijken, toch? En van na te genieten!
    fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke, wat leuk om je berichtje op mijn blog te vinden. Heerlijk om te lezen dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Je hebt het wel gezien hé...je hebt me weer helemaal besmet met het blogvirus. Ik vind het af en toe nog wel een beetje ingewikkeld maar ook dit bloggen zal ik wel weer leren. Ik zal eens kijken of ik uit kan vogelen hoe ik jouw blog aan die van mij kan toevoegen.Groetjes aan Magda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een heel goed nieuw jaar toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Tineke, mag ik je ook nog feliciteren met je verjaardag, je bent heerlijk verwend, die bloemen. em die lapjes, heerlijk !!!

    groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ben je goed verwend voor je verjaardag.
    Alsnog van harte gefeliciteerd.
    op mijn blog staat ook nog kadootje namelijk een award.
    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)