donderdag 2 september 2010

ook nu weer alleen .......:)

Borduren .................:) ook leuk hoor en ze lagen te zeuren in de bak van maak ons nu eerst even af..oke dan, jullie je zin:)en ze hebben gelijk hoor want de round robin moet ook weer op tijd vertrekken he,nu had ik ruim de tijd nog hoor maar klaar is maar weer klaar :);)
De onderste is mei van de SAL Lizzy Kate de 12 maanden ,dan voor Wendy mini rr 14 onderwerp blauwe bloemen en de bovenste ook bloemen:) van Tini,op de RR 16 ..zo heb ik even mn best gedaan he ...nu eens zien wat er nu aan de beurt is...:)




allemaal de groetjes van mij en tot de volgende keer :)

11 opmerkingen:

  1. je hebt erg goed je best gedaan, ze zijn mooi geworden.
    vind die van Lizzy kate ook altijd erg snoezig
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie borduurwerkjes heb je gemaakt! En het geeft toch altijd weer een goed gevoel iets af te kunnen ronden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo weer druk bezig geweest, wat een moooie bloemen en may is ook zo leuk met die vogels

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt schoon schip gemaakt zo te zien. Die kleine borduurtjes blijven erg leuk. Met name het tweede bloemetje met de naam erbij vind ik schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Tineke,
    Al snap ik van die RR's nog geen pepernoot, ze zijn bijzonder mooi.
    Ik herken dat geroep wel, vervelend hoor, maar eigenlijk hebben ze wel gelijk.
    Soms moet je gewoon even dat beroemde zetje hebben en zie hier hoe trots je dan op jezelf mag zijn!!!
    Fijn weekend alvast en een hele dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke wat een mooie borduurtjes laat je weer zien.groetjes en een fijn weekend gewenst Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er weer schattig uit, Tineke!

    Groetjes, ook voor Magda,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,
    wat ben je weer ijverig geweest. Jij kan ook niet stilzitten hé.
    Het was gezellig om hier weer even te zijn.
    Wil je Magda even een knuffel van me geven?
    Groetjes, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Tineke, wat een mooie werkjes heb je weer gemaakt!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)