zondag 22 augustus 2010

Cirque des Triangles = af:)

Hallo allemaal ..
De Triangle is af..hij is lang onderweg geweest maar nu is hij af...:)
Ik ga nog even zien hoe ik em ga afwerken, maar ik denk met een stof rand...
of een kussen,dat lijkt me ook wel mooi...

Afgelopen donderdag was er weer een gezellig Quilt Bee...en Klazien ,
had voor ons een zakje gemaakt waar eigen geplukte lavendel in zat uit Frankrijk..het ruikt zo lekker...leuk he !!nogmaals bedankt Klazien:)
Op de blog van oa. Conny is ook nog het 1 en ander te bekijken..daar staat ook het leuke zakje,ik heb verder geen foto's gemaakt,ik heb het te druk gehad met kijken :)))) enz. ..zal de volgende keer beter mn best doen:))
Ook heb ik ideen gekregen van de dames om verder mn QCQ af te werken,dus ik ga me zeker nog niet vervelen:))
Het was weer een morgen die veel te snel voorbij was.....:)

13 opmerkingen:

  1. Het was weer gezellig hé donderdag!!
    Dat heb je nog snel gedaan, de triangle afmaken.... Ben benieuwd hoe je hem gaat afwerken.Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig werkstuk is dit geworden, ik sta paf van je tempo. Voor wie het niet weet: op mijn blog kun je zien hoe ver Tineke donderdag was, en volgens mij heeft ze toen inderdaad niet veel gedaan...haha, maar daar hadden we allemaal last van, meer kletsen dan doen. Maar dat is zo gezellig en je raakt weer helemaal geïnspireerd door wat je van alle anderen ziet! groetjes en tot september Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW! Die is mooi zeg, echt schitterend.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je vlug gedaan Tineke, prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig prachtig prachtig, oh Tineke wat een berg werk heb je hieraan gehad en dat is te zien hoor.
    Heel erg mooi, ik ben wel benieuwd wat je er precies mee gaat doen.
    Ik blijf je volgen hier lieve Tineke, je komt niet van me af!!!!
    Beren dikke knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé meis, je hebt hem af, gefeliciteerd met deze prestatie, wat is hij mooi geworden, de kleuren zijn ook zo prachtig! Ik ben heel benieuwd naar je afwerking.Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is werkelijk schitterend Tineke! Ik blijf je volgen, ben ook wel heel benieuwd naar het resultaat van de QCQ :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. he wat goed , je hebt em al af! en wat is hij mooi geworden
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje Tineke, wat heb je weer een mooie dingen gemaakt. Hoe doe je dat toch????
    Iedere keer wanneer ik hier rondkijk sta ik weer verbaasd.
    En je blog ziet er ook telkens heel gezellig uit.
    Ik kom weer snel terug hoor.
    Groetjes, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A gorgeous Finish, Tineke. Congrats!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die schitterend geworden. Leuk idee om verschillende kleuren te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je borduurwerk is heel erg mooi ! ! !
    Fijn weekend Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, nu ben ik weer een beetje 'bij'. Wat heb je een prachtige dingen gemaakt en ook zo veel! Petje af hoor, opperhoofd! ;)))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)