zaterdag 25 september 2010

Een adward..van Nelleke...;)

Ik heb een award gekregen van Nelleke ...dank je wel :) ze heeft em gegeven aan mij omdat ze graag op mn blog mag komen kijken ...leuk he :))
Maar nu is het de bedoeling om dus 7 dingen te gaan vertellen die nog nooit hier op mn Blog hebben gestaan...moeilijk.
oke ik ga het proberen,maar houd het eenvoudig  :)
1- ik lust geen tuinbonen...:)
2- ik  volgende maand met Klazien naar quilt les ga voor wat techniekjes te leren,en natuurlijk de gezelligheid:)
3- ik vandaag weer een heerlijk pakketje stof ,vulling, boekjes enz thuis heb gekregen ,heerlijk om te internet shoppen...
4- ik gek ben op chocolade..
5- ik een hekel had aan het lawaai bij de buren van de week ..renovatie grgrgr
6- ik heel blij ben dat ik alle dagen mag handwerken
7- jeetje dit is moeilijk want ik weet niet meer wat ik wel en niet heb verteld.... en terug lezen is geen optie :)))
ik noem geen namen ..want ik vindt heel veel blogs erg mooi 
Bedankt.....

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award Tineke, en je kerstsokje vind ik super!

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je de Award hebt gewonnen Tineke.
    Van harte gefeliciteerd.
    Fijne zondag, knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Tineke, jouw dag kan niet meer stuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award Tineke...hij is wel verdiend.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Tineke, leuk hè, ik kreeg er vrijdag ook eentje!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeeeeeeerd!!!!!!!! En wat mij betreft is hij van harte verdiend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je award! Leuk hoor.
    En wat zie ik hieronder een té schattige kerststitchery. Oohhh, het leven is vol verleidingen. Ik ga op mijn handen zitten LOL

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)