dinsdag 14 september 2010

QCQ top af en ...

Hallo allemaal ...
En is het geen plaatje zoals hij daar ligt ,,,ben er helemaal blij mee..
wil er een dunne tussen vulling achter en een groene net als de tussen biezen achterkant en afbiezen met ook die groene stof... alles met de hand gedaan ,en mn vingers hebben denk ik een beetje rust nu verdiend......
dames van de quilt bee bedankt voor het mee denken over de indeling,misschien neem ik em donderdag even mee ;)))
ja ja de 13 kleuren quilt zoals ik em noem is er nog..hij is nu doorgepit zoals ze dat noemen ? en nu nog de tussenvulling en een bies dan is die ook klaar :)

Ik loop een beetje achter met de SAL..op de csl..:( dus snel LK de maand juni gemaakt,
van de week zien of juli ook af komt dan ben ik weer bij geloof ik :))

en is dit niet leuk!! de pinguin door mn dochter Magda geborduurd(kruissteek) en toen heeft ze in mn bak een stofje uitgezocht en heb ik het afgemaakt voor der,
kapstokje erdoor en hangen maar:))


Dir was het al weer ...tot weer :))

10 opmerkingen:

  1. Wat een creativiteit. Ik neem mijn petje er voor af.
    Mijn complimenten vooral voor de 13 kleuren quilt. mooie kleuren!!

    groetjes
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat en werk heeft daar in gezeten... heel mooi allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt je sterrenquilt mooi joh, ik zou het leuk vinden al je beide quiltjes donderdag laat zien! Wat schattig die pinguin. Jullie zijn er maar druk mee geweest samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Tineke, wat mooi weer !!!!!
    Petje af hoor.
    Lieve groetjes,
    Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie mooi geworden Tineke, je neemt hem mee hoor donderdag !
    Tot dan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, ik wilde ook al zeggen "neem je ze mee?"
    zoals al vele voor mij ;0
    Maar wat zijn ze mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tineke, je quilts zijn supermooi... wat een talent zeg, ik ben hartstikke jaloers, zooooo creatief dat jij bent!!!

    En geef Magda een compliment voor de pinguin want die is megaschattig.... ook al zo 'n creatiefje, die Magda van jou.... zo moeder, zo dochter... toch???

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je quilttop is prachtig Tineke, je dertien kleuren quilt ziet er ook super fleurig uit! ! !
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, Tineke, wat is je top prachtig!!! Hulde en wierook, zou André zeggen ;))) Het is echt een plaatje. Veel plezier met het doorpitten en groetjes voor jou en Magda. En de andere creaties zijn ook heel mooi trouwens. Zou ik bijna vergeten ... :) Dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tineke wat ziet die sampler er SCHITTEREND uit !!! Je 13 kleuren quiltje is ook al zo'n schatje, net als de borduurwerkjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)