donderdag 16 september 2010

een gezellige Quilt Bee weer gehad :)

Kijk nou eens wat hier voor moois weer staat:)
Vanmorgen hadden we weer onze maandelijkse QUILT BEE :)) ja ja elke keer weer een feestje om er bij te zijn, genieten is het:))
een affie quilt van Conny ze heeft deze quilt zelf ontworpen, op haar site kan je er meer van lezen,want ..... .. ga dat zelf maar even lezen :) echt een plaatje ..zeg nu zelf :))
Dan de prachtige japanse quilt van Klaske ook een plaatje met de mooie warme kleuren enz.
ze is druk in de weer met de hoeken en die gaan vast erg mooi worden succes ermee meis :)

Rouke heeft deze mooie blok gemaakt ,maar weet nog niet precies wat ze ervan gaat maken..zal ongetwijvelt goed komen ..een heel mooi blok in mooie blauwe tinten ...

Conny is al weer dapper aan iets nieuws begonnen ..dit zijn al wat delen voor een herfstquilt die ze gaat maken......
ja en dan deze mooie blokjes van de SBS quilt van Klazien,ze wilde er mee stoppen,,;( maar volgens mij hebben we haar toch weten over te halen om door te gaan,
als er straks mooie misschien iets in donker blauw tussen door gemaakt word dan weet je niet wat je ziet .. is toch jammer als ze zou gaan stoppen toch ,,niks mis met de blokjes....

Anneke had heerlijke chocolade muffins zelf gemaakt voor bij de koffie meegebracht ...ze vielen goed in de smaak ;))
Ook de andere dames waren met hun werkjes ,tussen al het moois door aan de gang ...Pauline was met haar stitchery aan de gang van Gail Pain ..hopelijk gaat hij dit jaar af komen ...ja he Pauline:)) zelf had ik een werkje van de LIB. onder handen maar helaas niet veel gedaan ,maar goed er was ook veel moois te zien he :)
zo nu is het bedtijd...dus tot weer :)

7 opmerkingen:

  1. Hé het is hier verandert, ziet er goed uit Tineke!!Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo flink wat quilt werkjes, je houdt je goed bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Was weer gezellig he?
    En ik ben om hoor, ik ga weer met frisse moed verder aan de SBS !
    Fijne avond !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It sounds like you all had a great time and all the quilt looks gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En het was weer gezellig, wat een ontzettend goed initiatief is dit geweest! Leerzaam ook, ik heb weer even meegekeken bij de appliceer uitleg die Conny gaf, helemaal top en als je ziet hoe snel en netjes ze dat doet, dan gloort de hoop dat zelf ook ooit eens zo te kunnen.
    Er zijn weer prachtige dingen geshowd, wat een inspiratie krijg je van zo'n ochtend!
    En ik ga zeker door met mijn Gail Pan's Chrismas Wish, het zou nog moeten kunnen lukken dit jaar. Ik hoop de volgende quiltbee mijn vorderingen te kunnen laten zien.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)