dinsdag 23 maart 2010

2 blokken en een siggie en een .......

Hallo ...
De zon schijnt en de bloemetjes staan te bloeien in de tuin...onze duiven hebben jongen en onze ex-katers zijn een beetje gek aan het worden .....het is voorjaar :))
en ik ben weer lekker met lapjes en kruissteekjes aan de gang geweest en dat kan ik nu weer gezellig aan jullie laten zien..ten eerste een paashangertje ..heel leuk
Hoppy Easter:)) en ik heb dat gemaakt met de paas kaart eronder voor Judith,
Ik heb op mn borduurlijst de CSL een paasexchange lopen en ik had Judith en ze heeft het onder tussen ontvangen en ze vond het heel leuk :)

En Blok 12 van de Quilt club quilt uitgezocht dit keer door Gonnie,
het is een SBS blok B-2 Gulf Star..een leuk blok om te maken...


En..blok 4 uit het boek the Cival WD quilt..het totaal staat nu op 22 dit blok had ik niet in een uurtje klaar:))geeft ook niet want het is leuk om de blokken te maken:)
een overzicht komt er weer als ik er 25 klaar heb :)))


En tot slot nog een mooi siggie gekregen van Renate uit Duitsland..ze heeft onder tussen weer 1 terug ontvangen van me ,bedankt voor de leuke siggie:)


Zo dit was het weer voor deze keer,allemaal een fijne dag en ik ga zien wat ik ga doen ,lapjes of atc tjes of de RR...ik denk het laatste:)

8 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Leuk paasornamentje, en je blokken zien er ook alweer mooi uit. Vond het jammer dat ik geen tijd had om mee te doen aan de paasornamentjes-exchange.....volgende keer beter!

    Groetjes Wendy (CSL)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het toch een leuk patroontje Hoppy Easter van BA. je kaartje is zo schattig..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tineke wat heb je toch weer mooie blokken gemaakt en je paashangertje is helemaal super geworden.groetjes en nog een fijne week gewenst Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goeiemorgen Tineke,

    wat ben je weer ijverig geweest.
    Ik sta steeds weer verbaasd over jouw creaties.
    Wat mooi !!!
    Ik kan vandaag weer niks doen, moet de hele dag naar een cursus Kinder EHBO. Dat betekent de hele dag binnen zitten en het wordt zo'n mooi weer...jammer hé.
    Groetjesssss, Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo lieve Tineke,

    Wat heb je me verrast met je prachtige kaartje! Hij viel gisteren op de mat, samen met een kaart van Marianne. Heb het net op mijn blog gezet. Heel erg bedankt en ik vind hem heel erg mooi!!! Schattig en een wel heel toepasselijk thema! ;))) Ik heb alweer het gevoel dat ik erg verwend ben en ik ben nog niet eens jarig! :)

    Wat heb je een leuk paasornamentje gemaakt, daar wordt je helemaal vrolijk van. En je blokken zijn ook mooi. Ik wil ook weer eens wat blokken op mijn blog zetten, maar ja, tijd ...! Wel saaier natuurlijk in mijn geval, want ik ben steeds met één patroon bezig ;) Maar goed ...

    Geniet van het zonnetje (als die in Friesland tenminste ook schijnt) & een fijne dag & groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal weer supermooi uit Tineke!
    Enne.... volgens mij kun je best twee kleine stitchery's erbij hebben per maand hoor! Het is echt niet veel werk, ontzettend leuk zo even tussendoor.....
    Succes;)
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Tineke, je bent een echte pro ... en dan schrijf je boven je blog dat je hier graag je 'gepruts' laat zien. Ik vind het allemaal stuk voor stuk kunstwerken. Hier kan ik bij lange na niet aan tippen. Daarom vind ik het ook best wel moeilijk dat ik jou gekregen heb voor de exchange, ik ken jouw werk van je blog .... ik hoop toch dat je blij zult zijn met hetgeen morgen naar je toe komt. het is absoluut met Liefde gemaakt. Warme groet, Inci

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Halle Tineke, ik bewonder je creativiteit en wat maak je toch mooie dingen allemaal!!!! Geweldig hoor!!!! Mijn complimenten voor dit alles!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)