donderdag 11 maart 2010

kaartje en 1 blok:)

Zo dit is even een ander schema ..en ik moet eerlijk zeggen dat het beter te doen is dan alles uit te leggen op de vloer ,zie eerder berichtje:)) ik heb het in Word gemaakt en kan zo de blokken toevoegen aan het Word Doc. en vervolgens een foto voor hier neer te zetten.
als het goed is en je klikt op de foto dan is het groter en beter te bekijken....;))
1 blok van de CW quilt blok 3 uit het boek..
Dit kaartje is op zijn plaats aangekomen in Belgie,Sonja is binnenkort jarig en doet mee aan
de verjaardag lijst op de CSL..ze heeft onderwerp CC=country companions..


tot weer...en een gezellig avond;)

9 opmerkingen:

  1. Mooi blokje en heel erg handig zo'n overzicht.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Tineke, dat heb je slim gedaan.
    Heel overzichtelijk zeg!!!
    Je blokken zijn weer super mooi , het zijn er al aardig wat.
    Weer al zo een schattig kaartje, daar is Sonja vast super blij mee.
    Knuffel Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi overzicht heb je gemaakt Tineke.
    Als ik ´ooit´ eens ga beginnen met mijn SBS, wil je me dan even helpen zo´n overzicht te maken?
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke, Je krijgt zo al een aardig idee hoe de quilt eruit gaat ziet, mooi hoor! Heb je trouwens al op het blog van Wendy gekeken, je zult verbaasd zijn van het toeval :-)) . Groetjes, Inci

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, wat toevallig dat we hetzelfde patroontje voor Sonja hadden.....ik had ook bij Heidi met mijn Mowgli-kaart eenzelfde patroontje als iemand anders.....ach ja, niets aan te doen, de kaartjes zien er toch altijd allemaal anders uit. Je blokken zien er mooi uit hoor, maar wat zijn er nog veel te gaan.....je zult je nog niet gaan vervelen denk ik. Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een handig overzichtje netjes gemaakt...
    Je kaartje is echt lief....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig zo,n overzicht, kun je gelijk zien welk lapje waar mooi past en vooral, hoe ver je al bent!

    Groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi overzicht heb je gemaakt, Tineke. Nu is het echt goed te volgen.
    Ik begin eind van deze maand met een basiscursus patchwork en quilten en ik hoop even mooie dingen te kunnen maken na verloop van tijd.
    Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tineke,

    Mooi blok heb je weer gemaakt. Je overzicht is ook superhandig, moet zoiets ook eens gaan uitpuzzelen voor mijn eigen quilt :) Tussen het studeren door doe ik wat blokjes ...
    Je kaartje is ook heel lief, trouwens!

    Groetjes en een fijn weekend, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)