maandag 15 maart 2010

2 blokjes QCQ

Goede morgen allemaal vanuit Leeuwarden waar het licht regent..
even een update van de QuiltClubQuilt...
dit keer blok 11 een ster,uitgezocht door Els..en een bonus blok van Chrissie een roos...
het is een heel mooi blok maar kon het niet eerder maken ivm. de stof van Hemming house,maar onder tussen is er weer wat thuis aangekomen dus een bonus blok:)ik heb nu wel tegen mezelf gezegt,niet meer nu, Op is OP..:)))
Ook een klein werkje op een mini rr van Greet die onderwerp postzegels heeft...
Ik heb het weekend niet stil gezeten en heb weinig tot niet de laptop aangehad..
Ik heb ook de top ,vulling en achterkant van de Willowberry Des..quilt gewassen en die is droog om afgemaakt te worden.....heb een microstitch enz.gekocht om de 3 lagen aan elkaar te zetten ..word nog wel even uitproberen hoe het allemaal gaat:) en mooie sjabloons voor de kanten te borduren ....ik ben zelf heel benieuwd hoe het gaat worden ......maar wordt vervolgt.
bonus blok
de ster blok 11

met dit overzicht van de 12 blokken van de QCQ tot nu toe sluit ik maar weer af.
tot weer en een fijne dag;)

8 opmerkingen:

  1. 'wat een lief klein borduurtje...
    Je blokken zijn ook weer mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk borduurwerkje en de blokken van je QCQ zijn erg mooi, de kleuren zijn TOP.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blokken, heel mooi. En een lief borduurwerkje. Heel leuk gemaakt allemaal.
    Liefs,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij weer aktief geweest!!!
    En wat kun jij dat goed, petje af hoor.
    Ik heb mijn oppasmorgen weer gehad en omdat het hier droog was (en nog is) zijn we veel buiten geweest.
    Lieve groetjes voor allemaal,
    Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt inderdaad niet stil gezeten Tineke!
    Mooi hoor.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke,

    Wat een mooie blokken en wat een mooie stoffen ... klasse weer! En het postzegeltje is leuk, de laatste alweer van de ronde ...

    Goede nacht als je dit nog leest en anders alweer een fijne dag gewenst!
    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat moet wel een hele mooie quilt gaan worden, met al die mooie blokken in mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tineke, wat heb je weer een productief weekje achter de rug.
    Heel mooi zijn je blokken en het is een waar feest om naar te kijken.
    Als ik het schema zo zie, zal het eindresultaat prachtig worden!!
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)