dinsdag 6 december 2011

Sint Exchange...dec,2011

Hallo allemaal ...brbrbrbr  buiten hagelstenen, regen, natte sneeuw en binnen lekker de kachel aan :) bakje erbij met een stuk koek ..wie doet je wat:)) dus tijd voor een berichtje ..;)
We hebben op de cross-stitch lovers sinterklaas gevierd,dat hebben we gedaan door elkaar een gemaakt en gekocht cadeautje te sturen..ik had Ria die in de USA woont , ik had voor haar leuke kleine dingetjes, niet te groot omdat het door de brievenbus moest passen:)
Mugrug front
Mugrug back

en het totaal plaatje:)
Ze was er erg blij mee...;)

Ik zelf ben natuurlijk verwent door een andere Sinterklaas of piet, Wendy had voor mij een adressen boek versierd met kruissteek letters  de T en M zo mooi op m'n eigen boek:) en een mooi borduur patroon boekje en een mooie kruissteek kaart..................... Wendy nogmaals bedankt meis:)

Het was met de dames van de Cross stitch Lovers

een geslaagde Sinterklaas exchange:))

12 opmerkingen:

  1. Was zeker mooi en wat heb je je blok leuk veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zo sinterklaas te vieren . de complimenten voor je blog ziet er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mugrug heb je gemaakt! Die zal zeker gewaardeerd en veel gebruikt gaan worden, zelf ben je ook niet vergeten. Een leuke swap heb je georganiseerd, de X-stitch Sinten hebben hun best gedaan!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verwennerij.
    Heel apart om zo een mooi origineel cadeau te krijgen.
    Jou versie van Sint cadeau is werkelijk leuk.
    Ik kan me voorstellen dat ze erg blij was met een mugrug helemaal vanuit Nederland.
    knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je bent weer lekker verwend Tineke met die leuke kadotjes

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was geweldig leuk om mee te doen, ik vind de csl groep zo gezellig ;o)
    ♥ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet je blog er mooi uit Tineke! En wat een leuke kado's hebben jullie uitgewisseld!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,

    Ik ben blij dat je de presentjes leuk vindt...ik heb het met heel veel plezier voor je gemaakt. Ik ben nu een jaar of drie bij de CSL en ik vind het nog altijd geweldig leuk, zo'n gezellige groep!!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk idee om zoiets met elkaar te doen. lijkt me ook leuk om dat met bloggers een keer te doen.
    IK hou het in gedachten. Het is altijd leuk om zulke post te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je echt ned. dingen gestuurd hebt en jij bent ook verwend hoor met die leuke cadeaus kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)