zaterdag 24 december 2011

gezellige kerst...

Allemaal  fijne kerstdagen, waar je ook bent , voor de zieken in het ziekenhuis of thuis heel veel sterkte en beterschap..en hopelijk  toch een beetje genieten van de lichtjes enz....ik zelf vind het gezellig met mn complete gezin thuis.....gelukkig wel ,dat is vaak anders geweest maar nu lekker thuis  allemaal en geen kerst eten in het ziekenhuis, niks mis mee maar toch  :)
Boven  een foto van buiten met hagel...:)we hebben geen boom in huis ,daar is geen ruimte voor,maar door de ramen zien we dus de rendieren met de kerst man. en nog meer lichtjes... geen  foto, was niet goed gelukt :(
maar als je goed kijkt zie je poes zitten bij de voorpoot van het hertje... hij vind het wel iets daar te zitten :)

en dan wat anders ... nog even de kaartjes laten zien van een clubje van Hetnet, een kaarten swap ..ik maakte een kaartje voor Jacqueline en ik kreeg 1 tje van haar maar...... ik kreeg wel een kaart maar geen eigengemaakte:) ze wilde eens wat anders en ...
ja ik kreeg een gebreide bal..heel erg leuk en hij hangt gezellig in het ijzeren boompje:)
de gekregen bal...

deze heb ik gemaakt voor Jacqueline..
 de andere kan ik niet laten zien nog..want het poll loopt nog op de CSL:)er zit aan de ketting kaart een leuke prijs verbonden ,,,,wie word de gelukkige zelfs 2 ....dat  komt een andere keer oke..
zo en nu aan de koffie... Tot weer ....

o ik vergeet iets:) kijk nou de arme witte denkt een maatje gevonden te hebben ,maar helaas witte... het is een koude stenen  duif...gewoon maar verder zoeken:))

                                                                                 

10 opmerkingen:

  1. fijne kerstdagen voor jullie allen.
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je hele fijne Kerstdagen en een gelukkig 2012 !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tineke ook ik wil jou en je familie hele fijne feestdagen wensen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een fijne kerst en een goed 2012!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne kerstdagen (en ohhhh wat een mooie kaart!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke

    Fijne Kerstdagen voor jou samen met je dierbaren, je hebt zo'n gebreide kerstbal gekregen zag ik, heel leuk vind ik die maar ben er zelf maar niet aan begonnen.

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook vanuit Wales hele fijne feestdagen voor jou en je familie!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie ook een hele fijne kerst zo thuis en alvast alle goeds voor 2012 gewenst!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne kerstdagen met je gezin Tineke !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prettige feestdagen en ik wens je een jaar vol mooie knutsels toe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)