maandag 12 december 2011

de labels.......

Een poosje terug had ik gezegd; als er 16 labels klaar waren komt er weer een foto..nou die zijn er dus nu:)
Ze zijn zo leuk en op avond te maken onder tv kijken door:) dit zijn 16 van de 35....word vervolgt.....

En een poosje terug heb ik een prachtig patroon gekregen van Marjan en weten jullie nog die bak met die mooie stofjes  van Fusion, nou die ga ik voor er gebruiken....:)
 nu nog alles even goed doorlezen en misschien hier en daar raad vragen ,maar dan wil ik ook met dat mooie patroon beginnen....Marjan je weet ondertussen dat ik er blij mee ben:))



Verder ben ik druk druk met kaartjes enz..en die mogen nog niet op de blog:) komt later wel hoor..
Allemaal een fijne dag en veel plezier met al  kerst versieringen ...

18 opmerkingen:

  1. 16 labels al! je gaat stilletjes door, ze worden erg leuk!
    Prachtig dat patroon van je voor je fusions gaat gebruiken, wat goed dat je daar de schaar nog niet in had gezet, nu kun je je helemaal onbezorgd uitleven met je mooie lapjes en dit patroon.
    Leuk dat je geheimpjes hebt met de kerstkaartjes, ik ben heel benieuwd naar je foto's als ze aangekomen zijn.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarvan zijn deze labels??? als ik het vragen mag.....
    Living the dream toevallig??

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ja 16 labels alweer en wat zijn ze leuk. Zag net ook je sneeuwbal van gister > prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tertia..jij mag niet meer raden:))helemaal goed,,:)
    Groetjess Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ja, ik weet het! Ben benieuwd hoe het gaat worden! Je labels worden leuk, ik red het niet hoor op een avond zo ' n label.
    Gr. Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi de labels en Living the Dream is ook een beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te gek Tineke....ze zijn mooi.
    Ik heb dit boek in bestelling staan omdat ik het zo'n waanzinnig mooie quilt vind.

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Tineke, wat een werk, maar wat zijn je labels mooi geworden!!!
    Nee he, waarom maak je ons zo lekker met dat schitterende patroon???
    Werkelijk machtig mooi.
    Ik denk dat jou fusion lapjes heel goed tot zijn recht komen in deze quilt.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jee wat heb je al veel labels en dat nieuwe patroon is ook al zo mooi.......veel plezier met het maken .....
    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ben je al weer ver met je labels. leuk hoor, die groep zo bij elkaar.
    en wat een leuk patroon ga je maken. precies de juiste mooie lapjes er voor.super.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie labels Tineke!! En dat patroon is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt wel precisiewerk Tineke, maar dat kun je wel.
    Succes en tot donderdag ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig patroon Tineke, een feest om te maken denk ik

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke stichery, en je nieuwe patroon is zeker een beauty, groet Warna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie labels Tineke, je bent bijna op de helft.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie stapel stofjes, gaat zeker weten een mooie quilt worden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie labels heb je gemaakt en al zo veel! Ben erg benieuwd naar de kerstkaarten;)
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)