donderdag 29 december 2011

nog 1 in 2011....

Hallo allemaal ....
De kerst is weer voorbij en gelijk na de kerst hebben we ons 39 jaar huwelijk gevierd:)
van Magda en Rita (kantje) bedankt voor de mooie kaarten dames:))...ze zijn  prachtig!!
stel poezen:) zo leuk!!
elk jaar krijgen we een bruidspaartje,het is van steen en zo leuk!!lief he...;)


en lekkers bij de koffie.....hoort er ook bij:)
nu is de rust even terug gekeerd ....lekker spelen  met word feud ..helemaal niet verslavend hoor:))))
dan weer wat steekjes, ik kan niet zoveel doen want ik zou kattegrid pakken en ja... toen kon even ik niet meer rechtop komen pfff  het gaat nu weer  iets beter, maar ach het zal wel over gaan voor ik een kereltje ben:))

Op de CSL is de hele kerst ketting kaart rond en de 2 prijzen zijn er uit.... 21 deden er aan mee deze keer..en nu kan ik de kaartjes ook ff  laten zien... maar ik ben geen winnaar ,,maar dat is ook niet erg:)
deze kreeg ik van Irene de R.
gemaakt door Irene de R..en hangt hier aan de kast:)
en deze heb ik gemaakt en is naar Saskia gegaan...ze vond em grappig en dat was ook de bedoeling:))
Ik  gemaakt :)   
dit zijn de 2 kaarten die 1 en 2 zijn geworden....mooi he:)
Cindy  eerste...
en Magda....2de
Zo leuke lieve blogmensen dit was het weer ...
Ik zou zeggen een gezellige jaarwisseling en wees voorzichtig...
                                                                  

18 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wat een schattig bruidspaartje heb je gekregen.
    Er zijn weer mooie kaartjes gemaakt en de winnaar is een terechte winnaar, wat een prachtkaart!
    Ook voor jullie een prettige jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!
    Hartelijke groet, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk Gefeliciteerd met jullie 39 ste huwelijksdag.
    Das een lange lange tijd, jullie moeten wel heel; veel van elkaar houden!!!
    Ik wens jou en je je gezin een super fijne jaarwisseling en een spetterend handwerk jaar.
    Hoop dat je pijn snel weg is, dus doe maar kalm aan.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè, al die mooie kaarten. JIj had ook een mooie gemaakt hoor, super!
    Nog gefeliciteerd met je trouwdag en hopelijk doet je rug gauw weer normaal haha.
    Fijne dagen en een goed 2012.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    De kaartjes zijn stuk voor stuk mooi, volgend jaar denk ik toch maar weer meedoen.
    Ook voor jou en je gezin een voorspoedig 2012 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Jullie ook een goede jaarwisseling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. je heb er weer een leuk bruidspaartje gekregen.
    fijne jaar wisseling en sterkte me je rug.
    lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Fijjne jaarwisseling en vooral een goed 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klaas en Tineke, nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag ! Wat een leuk bruidspaartje heb je weer gekregen ! En nu voorzichtig aan he! Fijne jaarwisseling !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd en ook een gezellige jaar wisseling met je fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van Harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Is een hele lange tijd, wij zijn januari 45 jaar.. poef waar blijft die tijd.
    Hele fijne jaarwisseling met jullie allen en tot in het nieuwe jaar. Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd met jullie 39ste trouwdag.
    Wij vierden afgelopen week onze 42ste. Wat zijn we nog ouderwets hé?
    Voor morgen alvast een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tineke nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag en een fijne jaarwisseling en een goed 2012

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mijlpaal joh, gefeliciteerd met jullie 39e jubileum samen. Ik wens jullie ook een heel fijne jaarwisseling en veel goeds voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens jou ook een gezellig eindejaar, en ook een dikke dank je voor je inzet en om alles tot een goed einde te laten lopen elke keer opnieuw op de cross stitch lovers groep, je bent een hele fijne moderator.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag Tineke, jullie zijn lekker verwend!
    De kaartjes zijn allemaal erg mooi geworden, op de CSL heb ik ze ook allemaal al bewonderd.

    Fijne jaarwisseling !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je wel allemaal voor de leuke lieve reactie :)

    Groetjes (crea)Tineke.))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog van harte gefeliciteerd met jullie 39 jarig huwelijk en op naar de 40;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Tineke,
    Wat word je huisjes quilt prachtig.
    Ik kon niet eerder reageren, kon bij niemand een reactie geven.
    Maar vanmorgen ineens gaat het weer....
    Prachtige borduurkaartjes, knap werk, en Magda tweede geworden, toppie.
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)