donderdag 25 augustus 2011

Blok 5 Be Attitudes,....en

Hier is dan blok 5, maar...er komen nog wat dingetjes op alleen die komen pas na 8 sept,binnen,,dus daar is wachten nog even op onder tussen kan ik dus met blok 6 aan de gang:)...



Onze konijn had wat lange nagels en die moesten even geknipt worden ..de tang erbij en klaar...het meeuwtje keek toe of het wel goed ging allemaal en ook de muis en een egel kwamen gezellig even langs ...niet allemaal tegelijk hoor:) maar wel de afgelopen dagen :)))

Living a Dream is een mooie quilt en daarom ook maar een begin daaraan gemaakt ...de stof eronder is 1 van de 16 FQ die er in worden verwerkt.....en dit zijn 4 van de 35 stitchery werkjes...
en ..ja ja de post bracht weer 8 mooie lapjes van Magdaleentje....Fusion club FQ...
mooi he....
Allemaal een fijne dag  en tot weer.

12 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd hoe deze quilt eruit gaat zien!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige dierentuin.
    Ik heb de hele serie van de fusions, een prachtige manier om aan deze collectie te komen.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lapjes het kan ook niet anders dan dat het een prachtige quilt zal worden, leuk konijn hebben jullie, doet je man nog altijd aan wedstrijdvliegen met de duiven?
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie werkjes weer Tineke, je blokken zijn zo leuk , en dan de sticherie daar hou ik ook zo van.En mooie lapjes heb je binnen gekregen........
    En een meeuw in een hokje???? hoe heb je dat voor elkaar gekregen?????
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Midden in de stad en dan aanloop van wild. Prachtig blok en overige blokken van de be attitudes maar van "be patient" wordt ik redelijk onrustig. Hoe zou dat nou komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo hey, das weer een mooie blok zeg.
    Oh Tineke, living a dream is echt een droom quilt,.
    Ik vind je keuze SUPER!!
    Konijn kan er weer even tegen, leuk dat hij zoveel fans heeft!!!
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,

    Sofia heeft haar beginnersquilt ook met die fusions-collectie gemaakt, hele mooie stoffen! Veel plezier ermee. Je bent weer lekker bezig :)

    Fijn weekend & groetjes,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke, ik ben weer even langs geweest. Het is altijd een feest om hier rond te neuzen. Prachtige creaties hebben je handen weer gemaakt.
    Alles goed bij jullie?
    Doe je Magda de groetjes?
    Ze zou me haar mailadres sturen maar ik denk dat ze het vergeten is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joh, jij hebt niet stil gezeten! Wat is er weer veel moois te bewonderen, zowel op handwerk als op dierengebied!
    Je collectie fusions gaat een indrukwekkende vorm aannemen!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige lapjes heb je weer thuis gekregen. echt weer even genieten....
    wat leuk dat jullie zulke schattige dieren op bezoek krijgen... Ik kom binnenkort ook wel eens weer langs wapperen, maar heb het even druk gehad met andere afspraken. (ziekenhuis dingen nemen veel tijd.)
    leuk konijntje hebben jullie, zo een heb ik ook ooit gehad.
    lieve groeten aan allen
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Tineke,

    Wat een gezellig blog heb jij, ik ga je volgen! Ben nog niet zo lang actief met bloggen, maar het is verslavend.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)