maandag 1 augustus 2011

Blok 3 Be Attitudes............:)

Hallo ............Blok 3 .....de mier met de cupcake:) zo leuk!!!  en hieronder een overzichtje van de 3 aan elkaar...tussen door ben ik met hoekjes van de paarse tuin aan de gang,en heb wat kleine dingetjes gemaakt die ik nog niet kan laten zien..:) 
blok 8 van de eekhoorn komt 4 of 5 augustus.. dus dat schiet ook lekker op...

zo en nu eens kijken wat me voor de handen komt , er is  altijd wel iets  waar ik mee aan de gang kan gaan :)
Allemaal een fijne dag :)

15 opmerkingen:

  1. Wat een enig blok, Tineke, en de drie bij elkaar is tóppie!!
    Dagdag,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blokken, allemaal trouwens. het lijkt me ontzettend leuk om ook eens dit als hobby op te pakken. maar waar haal ik de tijd vandaan ;-) Ik vind het knap dat je dit allemaal maakt.
    groetjes - petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo, alweer zo'n mooi blok erbij. heerlijk gezicht. Ben benieuwd hoe je volgende blokje er uit ziet als het klaar is...
    je bent al aan het aftellen voor je andere quiltje, he ;). nog even geduld...
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel allemaal :) het is en blijft zo leuk dit soort blokken te maken:)
    @..Anneke ik heb 1 bericht weggehaald er stonden 2 hetzelfde,je vind ze ook erg mooi he, dat blijkt wel :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het al een mooi plaatje om te zien, ben benieuwd naar het geheel.
    Groet Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje Tineke, je zei het al en hij is inderdaad verschrikkelijk leuk! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een .leuk blok Tineke!! Ik moet nog 1 blokje van de lentetuin, en dan kan het middelste in elkaar en kan ik mety de gansjes aan de slag.....
    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,
    Schitterend is je nieuwe blok, heel erg mooi.
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,ik kan me bij de andere dames aansluiten want ook ik vind deze blokken enig en wat leuk met de mier onder de cupcake.Groetjes en nog een fijne week Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb niks nieuws toe te voegen ... Super Blok!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk weer, Tineke!!!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)