maandag 8 augustus 2011

Blok 4 Be Attitudes, en Blok 8 HW..en op stap geweest :)

Blok 4 Be A..
He he ..ik heb even stevig door gewerkt en 2 blokken klaar ...blok4 van Be A.. hierboven
en blok 8 van HW de eekhoorn hieronder...overzichten komen volgende maand..;)
Blok 8 HW de eekhoorn

En zaterdag ben ik gezellig met quiltvriendin  Marjan naar Cordi in Groningen geweest en daar kocht ik de rand stofjes voor de eekhoorn en toen naar Trijntje van Quilt-Atelier  in Sebaldeburen waar een hele leuke tentoonstelling is van Klaasje Meijer..hele mooie quilt;s  hangen er ..ja hangen er nog t/m 30 sept. hier onder 2 die ik persoonlijk erg mooi vond...





en natuurlijk wat aankopen om te laten zien..de rode Jelly roll is zo mooi die kocht ik bij Trijntje...links op de foto de stofjes voor de HW...en verder wat gebruiks dingen en vilt voor mn dochter Magda..:) ook kregen we een heerlijk bakkie buiten,het was er wel weer voor en het ging er goed in na al dat geneus:))
Tot slot zijn we gezellig naar  Marjan  haar huis gegaan waar we koffie dronken met een heerlijke tompoes erbij ...en toen weer naar mn eigen waar de verhalen natuurlijk rond gingen...


Zo dat was het weer voor vandaag.... tot snel weer:)


13 opmerkingen:

  1. zo vrouw, je hebt weer goed je best gedaan, weer prachtige blokken gemaakt. En bovendien nog mooie aankopen gedaan. wat een schitterende rol stofjes heb je.geniet van je leuke aankopen en we zien alles graag "live" binnenkort ;)
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij bent lekker opgeschoten - mooi hoor, allebei! Ik ben benieuwd naar je overzichten volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. KWIJLLLLLLLLLLLLLLLLL, oh wat mooi zijn je blokken geworden Tineke.
    Meid, wat ben ik blij met de OBW quilt die je laat zien.
    Helemaal mijn ding op het moment en ik heb de foto dan ook meteen opgeslagen.
    Mijn quilt wordt niet standaard, dus moet ik goed kijken hoe ik datb ga doen met die kubussen.
    Bedankt voor het meegenieten van jou geslaagde dagje.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokjes en weer een gezellig dagje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beide blokken zijn weer prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige blokken! Nog 1 blokje van Henrietta W volgende maand en daarna de "afmaak-instructies"! Spannend!

    En met de aankopen heb je ook flink je best gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tineke wat laat je toch weer twee leuke blokken zien volgens mij een feestje om aan te werken.De rol met stofjes vind ik ook heel erg mooi.En wat is dat toch fijn he om met een vriendin op stap te gaan kun je mooi je hobby delen ik doe dat ook zo graag.Groetjes en nog een hele creatieve week gewenst Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt hele mooie blokken gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze weer leuk Tineke , en fijn hé zo'n gezellig dagje tussendoor.
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke quilt be attitudes kende hem niet en ooo mooi een one block wonder quilt!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke

    Wat leuk dat ik je hier weer tegenkom, gaat alles goed met je?
    Wat maak je prachtige dingen, ik kom zeker nog eens terug om alles te bekijken.
    Haha ken je me nog, de moeder van Basje zal ik maar zeggen, woont hij nog altijd bij je?

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi lieve Tineke,

    Dank voor je reaktie op m'n blog, leuk weer van je te horen!
    Geweldig, zo'n dagje stappen he?! Wat gebruik je toch een leuke stofjes, trouwens, ik kijk m'n ogen uit. Ga ook maar eens buiten Amersfoort shoppen, geloof ik ;)
    Mooie blokken weer en je, wat is die kaleidoscoop quilt prachtig zeg!

    Groetjes voor jou en Magda terug natuurlijk en tot de volgende keer :))) Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)