vrijdag 2 september 2011

Inner City toppie af...en .............



Hallo allemaal ...:)
De top van de Inner City is zover af en zit vast aan de vulling en achterkant  gedaan met de micro ,nu  aan het doorpitten en dan de bies erom die al klaar hangt boven...

Van de week was Marianne jarig  en ze kon ook wel iets extra's gebruiken dus heb ik voor haar een beker onderzetter gemaakt met Paper Piecing en een bij passende kaart gemaakt  ...

En quilt vriendin  Froukje kwam op de koffie en had dit leuke kussentje voor me gemaakt..met de letter T ..
is het niet leuk..... Dank je wel Froukje.

en dan rest me nog om toch 2 overzichtjes  te laten zien van   Be Attitudes en van de Eekhoorn.:)

Ik zou er mee wachten maar ach ik vond het ook wel leuk om  het te laten zien aan jullie:)
Allemaal een goed weekend en ik ben er weer als de eekhoorn top klaar is.....
hopelijk volgend weekend.


8 opmerkingen:

  1. Het zijn twee erg mooie quiltjes in wording. Leuke kleuren het zwart met groen van de top Inner City.

    Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je quiltje mooi geworden. En de andere quilt ziet er ook perfect uit Enne ik ben heel benieuwd hoe er uit ziet als ie klaar is.
    Fijn weekend,
    grtjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet alles er weer prachtig uit Tineke, je bent weer lekker bezig geweest! (En Froukje ook trouwens;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er allemaal weer goed uit Tineke!! Jullie ook een fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo dat ziet er mooi uit hoor, super.
    En wat lief van froukje dat ze zo'n mooi kussentje voor je maakte.
    succes met het afmaken van je quiltje.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je productief, Tineke, mooie quiltjes worden het. Er zit veel 'handwerk' in met al die applicaties. Hoe groot is het inner city quiltje?
    Groetjes,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke,

    Leuke dingen heb je weer gemaakt en wat lief, dat cadeautje voor Marianne!

    Groetjes, ook aan Magda natuurlijk, en een fijn weekend!!! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat worden mooie quilts. De zwart witte vind ik ook erg mooi.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)