vrijdag 22 juli 2011

Blok 2 en Bee ...

Hallo allemaal ...
Ik heb blok 2  klaar om aan jullie te laten zien..en natuurlijk een klein overzicht van beide blokken :)


op naar blok 3 ...dat blok is een mier met .....dat zien jullie als het af is wel ;)
Gister was het weer onze maandelijkse Bee dag.........en die vloog weer om, we waren niet allemaal aanwezig maar ja dat heb je  (vakantie tijd)  er was wel genoeg te zien...andere dames waren ook erg druk druk met van alles maar daar heb ik helaas nu geen foto;s van ..doen we dat de volgende keer als er weer een Bee is :)
  kijk maar naar de volgende foto;s:)
een mooie top af Cotton Country quilt van .....Marjan
Hier was Corrie druk mee aan de doorpitten

Quilt in beweging zo mooi is deze
Love is  die ook erg mooi is ....




en ijverige handen van Gerda met haar mooie kerst quilt...

En tot slot waren er ook weer dames jarig geweest op de CSL van de verj.lijst..
 deze kaartjes mogen weer op de blog omdat ze al aangekomen zijn...het blijft leuk om te maken en de jarigen  zijn er blij mee en daar gaat het om...



11 opmerkingen:

  1. Ti-ne-ke................... wat mooi weer.
    Prachtig en adembenemend mooi zijn je blokken geworden.
    Zeg hey, wat is dat nou!
    Je zegt blok 3 met een mier en dan hou je op.
    Da's niet zo netjes van je hahahah.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG,....PRACHTIG,.....PRACHTIG,... oh wat zie ik veel moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het toch mooi allemaal. Toen wij vorig jaar bij de Amish waren, zie je ook de meest schitterende quilts. O, als we toch eens 2x zoveel uren in een dag hadden. Maar ja, ik houd het toch maar bij borduren en haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het tweede blok is ook heel mooi geworden. En het is altijd gezellig op een Bee.

    Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie weer leuk!!!!!!! en je maakt me wel nieuwsgierig hoor een mier haha, dan denk ik aan Truus de mier....maar het zal wel weer een leukerdje worden....
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke blokken, heerlijk om lid te zijn van een bee.
    Ik kan door erg van genieten.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat was het weer gezellig , de bee.
    Ook al waren er een paar dames niet aanwezig, die er wel waren konden het gesprek ook wel opgang houden *U* (sorry dat ik zoveel klets)
    ben benieuwd naar dat blokje met de mier en....haha.
    maar dat het een mooi blok gaat worden, daar ben ik van overtuigd.
    liefs en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat leuk, doordat ik later binnenkwam vallen had ik de show en tell gemist, maar nu heb ik toch even meekunnen genieten. Veel succes met de mier met.... het gaat ongetwijfeld een dotje worden.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er allemaal leuk uit, vind je blokken zoo schattig! Liefs, Sofia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Tineke,
    Wow, het nieuwe blok is weer prachtig. Knap hoor.
    Lieve groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och Tineke, iedere keer als ik die blokken zie, word ik er weer verliefd op; beeldschoon!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)