vrijdag 1 april 2011

Kruip door ,sluip door........:))

 Jaaaaaaaaa..... jullie zien het goed,heeft die Tineke nou nog niet genoeg te doen...?
Nee kijk maar...dit heet; kruip door sluip door gemaakt met de mal die we hebben gekregen op de regio dag in Ureterp..
een prachtige mal die leuk werkt, zie mn resultaat hierboven .. mn bedoeling is een 1 persoons dek ervan te maken...
de stof  zijn 6 vrolijke stofjes die alleen verschillen van kleur met een mooie witte katoen stof als achtergrond....het is erg leuk om te doen maar ..het is echt oppassen hoor:))
het proef blok (zie een paar berichtjes lager) was met 1 kleur en is een spelden kussen geworden....

Op mn Yahoo club "CSL" doen we ook aan SAL,metelkaar het zelfde patroon  borduren en de maand maart was dit aan de beurt een L.Kate...
het borduurde snel dus ook snel resultaat,en de tekst ..ja helemaal ............:)))
Op naar de volgende van Lizzy Kate,
en natuurlijk ook weer een kruissteek kaartje voor een jarige deze keer voor Ingrid J uit Belgie,haar onderwerp :hondjes.

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi Tineke!!!!Ik wil er ook wat mee doen, zonde als die mooie mallen blijven liggen!! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een erg mooi patroontje en de kleurtjes zijn erg vrolijk.

    Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een heel leuk patroontje zo! Het lijkt ook wel een beetje op vlechtwerk, ik kan me voorstellen dat het erg leuk is om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi. dat heb je snel gedaan. en ook nog zoveel andere dingentjes erbij, super hoor.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo duizenpootje wat mooi gemaakt en wat ga jij toch vlug en dan de kleine beer is ook een poepie geworden. Ik ben er nog niet aan toegekomen maar eerdaags op Terherne dan lukt het me wel. Nog een fijne avond en groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi fleurig is dit ! ! !
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O die is leuk! Ik ben er ook mee bezig, was een workshop bij Marina in den dolder. Toen gebruikten ze een speciale hexagon sjabloon, maar ik heb het verkleind en van gewoon mallen spul gemaakt. Is inderdaad goed opletten hoe je de diverse hexjes moet naaien! Maar erg leuk om te doen! Moet er nodig weer eens mee verder! Groetjes, Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé Tineke.
    Wat veel moois en leuks weer hier.
    Speldenkussen beertje, zo schattig en zag de beeldigste borduurtjes, ook die hartenkatjes van Magda. Genieten. Groetjes, Monique, MONICAA.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)