donderdag 21 april 2011

1 jaar Bee!

We hadden vandaag  weer Bee..Jippie!!!!!  en het was een jaar geleden dat we zijn begonnen...of het gister was jeetje wat vliegt de tijd zeg.....het was weer erg gezellig en er werd genoeg geklets op een paar na die zaten zo de prikken of het leven er af hing hihihihi  .
Mijn man zegt wel eens ,moet je dat allemaal mee ??? je doet toch niks dan alleen kletsen :))  en meestal is dat ook zo ..ach wat geeft het ,als het maar gezellig is... 
Vandaag kregen we ook weer wat lekkers bij de koffie want onze Klazien is volgende week jarig en dat werd gelijk ook gevierd:)
Klazien heerlijk en bedankt :)






Er was ook weer veel te zien van de dames ..hier enkele  foto;s  Prachtig werk weer:))




en ja zo was onze Bee weer voorbij en moeten we weer wachten tot volgende maand:)


Doeiiiii!!!! en een fijne dag verder.

9 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een boel leuke dingen hebben jullie op de Bee gemaakt.
    Reden voor een feestje ja, met een heerlijke punt taart, maak ons maar lekker!!!
    Ik kan me voorstellen dat jullie meer kletsen dan werken, ik ben stiekum een beetje boel jaloers dat ik er niet bij kan zijn.
    Zou helemaal in mijn element zijn met zo een Bee.
    Op naar een volgend jaar Tineke, en leuk dat we op deze manier "toch even bij" konden zijn.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh dat klinkt heel gezellig en wat een leuke werkstukken .
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bee was reuze gezellig, wat een supergoed initiatief is dit geweest van beide oprichtsters! Klazien haar gebak was zalig en de werkstukken waren geweldig mooi, wat wordt er toch veelzijdig gewerkt! Een gezellige Paas en groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met ht 1 jarig bestaa van je Bee. Het zag er heel gezellig uit moet ik zeggen en smakelijk ook, ja dat hort nu eenmaal bij een feestje niet? Ik wens je nog vele gelukkige en creatieve Bee's toe op naar nr; Groetjes en een fijn Paas-weekend gewenst . uit Brugge Carine ( http://patxhworkstar.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wou nog eventjes een correctie aanbrengen , mocht je een bezoekje willen brengen aan mijn blogje: http://patchworkstar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,

    Het klinkt weer gezellig! Schattig, die haasjes.
    Groetjes en fijne paasdagan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een supergezellige bee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie dingen hebben jullie gemaakt! Ik neem ook altijd te veel mee.....
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Tineke, wat een gezellige fototjes staan er weer op je blog! Morgen staat er wat klaar voor je op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)