zaterdag 16 april 2011

Mailart................


 We hebben weer  een rondje mailart gedaan op mn CSL en dat is zo leuk ..deze heb ik voor Saskia gemaakt, ze had onderwerp:Matroesjka
en heb dit er van gemaakt ....




Zelf kreeg ik ook 1 ..tuurlijk:)) mijn onderwerp was konijntjes..het word wel steeds moeilijker om iets te bedenken want er hangen er al heel veel op mn hobby kamer:)
Deze heeft Karin voor mij gemaakt kijk maar eens......mooi he :) en heerlijk verwent ..bedankt karin !! en het is  zo leuk om er aan mee te doen:)

Ook  waren er weer leden van de CSl jarig geweest Tineke v L. en Judith v A...Tineke had schaapjes en Judith beertjes en...
  ik zag een leuk patroontje van een hondje die veel op die van Maria lijkt, ik dacht.. die is voor haar en zo gedaan :)


Zo  dit was het voor nu ,,ik ga weer verder kleuren met mn dochter ...nee geen kleurplaat maar 4 A 4tjes voor mn sluip door kruip door quilt :)))  en dan ga ik er weer mee verder...
een goed weekend ........................

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch mooi het is echt een kunst apart die mailarts.....fijn weekend
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige mailart heb je gekregen Tineke. En ook gemaakt.:) Dat is nog een heel werk, denk ik. De kaartjes zijn ook lief. En de kruipdoorsluipdoor is helemaal toppie!!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Those mailarts looks great!! And cards are soooo cute!!

    A happy weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verwennerij Tineke.
    Heel erg grappig om zo post te onvangen.
    Heb je nog lekker een suk kunnen inkleuren, prachtig wordt die sluipert van een quilt.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)