maandag 21 maart 2011

3 affie's...:)

Ja ja ik heb 3 werkjes af , niet van die grote werken  maar toch... af is af:))
mn welterusten ,goede morgen quiltje heeft een bies erom heen en is nu af....het hangt alleen nog aan knijpers, maar komt wel goed:) Juf Rieke waar Klazien en ik heen gaan voor technieken heeft dit bedacht....:)


 en mn lapje is toch ook een speldenkussen geworden ..zie vorig berichtje van de hexagon van de regiodag..hij is best mooi geworden  vind ik :)Klazien heeft het er ook 1 van gemaakt
O en nu wil ik jullie voorstellen aan Kremi Jansje gekke naam he;)  maar dit is tie dan een beertje als spelden kussentje..ach en zo leuk ...dank aan Klaske , is tie toch af he kon toch niet achterblijven  :))
 en ik wil jullie even de thuis gekomen mini round robin 15 laten zien ,het zijn losse lapjes die ik kan verwerken ergens in of zo maar hangertjes er van te maken..mijn onderwerp was diversen ..mn dochter Magda deed ook mee en na 2 ronde;s heeft ze nu 12 hartjes klaar ,het zijn de maand katten ,ook erg leuk
 door op de foto;s te klikken kan je ze groter bekijken :)

Zo laat ik het en zeg, tot weer...doeiiii

9 opmerkingen:

  1. Hey Tineke,
    Wat een geweldige projecten heb je daar gemaakt.
    Helemaal leuk joh.
    Vooral die beer natuurlijk, ik moet het patroontje ook nog ergens hebben liggen.
    Het is een droppie geworden hoor, maar doe je voorzichtig de naaldjes in zijn buikie prikken.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke affo's, Tineke! Ik wist niet dat je aan acapunctuur deed ... maar beer zal er vast van opknappen ;)

    Groetjes en een fijne zonnige week,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht...wat is er toch een hoop moois op de wereld. Wat laat je weer leuke dingen zien Tineke, mijn complimenten voor deze prachtige werkstukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie stukken zijn het geworden, en wat heb je dat beertje vlot inelkaar gezet.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer prachtige projecten af Tineke!! En je beertje is super!
    Zeg je even tegen Magda dat ik haar hartjes met katten prachtig vind?
    Maar uhh, je zegt kleine werkjes, maar je hexagonspeldekussen, daar kunnen volgens mij heel wat spelden in, goed idee ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creaties allemaal, Tineke! Groetjes, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi speldenkussen Tineke!
    En wat een schattig beertje !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi bezige bij, wat heb je weer een mooie dingen gemaakt. Ik vind dat beertje zó schattig!!! Wat lees ik nou allemaal over koffiemelk???? Arm ding, dat ze nou net jou daarvoor moesten hebben. Gelukkig is alles goed afgelopen. Groetjes uit Brabant...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, wat laat je weer een leuke affo's zien. Heel leuk idee, die katjes in die hartjes. Alleen al die speldenprikken in dat zo vol vertrouwen naar boven gekeerde buikje, daar blijf ik toch een beetje moeite mee hebben hoor. Het is zo'n schattig beestje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)