zaterdag 12 maart 2011

Regio dag 2011...een aanrader:)

                                     Hallo allemaal,een goede morgen :)
Gister zijn we met 6 dames van de BEE :Klazien, Anneke, Conny, Pauline, Willy,en ik zelf,;) naar de regiodag geweest van het quiltersgilde..Klazien... Bedankt, ze was onze chauffeuse
We zijn in Ureterp geweest vlak bij Drachten... wat een geweldige dag was het en zeker voor herhaling:) mn dank aan de organisatie... geweldig!!  verder kan ik nog niet veel vertellen want er komt nog een dag volgende week ....maar er is iets dat ik wel kan vertellen PAS OP VOOR DE KOFFIE MELK...;)
het begon toen we nog maar net in de zaal waren met een  plakkerig  ongelukje :) een lieve dame waar ik de naam niet van ga noemen anders word haar trauma nog erger:)) stelde haar gezellig voor aan ons en een paar minuten erna door een .....handeling die ze deed , toen ging de melkkan (een volle) mee over mij heen,in de tassen, alles zat er onder,misschien was het gebruikelijk, omdat het mn eerste keer was om het zo in te wijden  :)
maar de dame in kwestie was erg geschrokken en ik ook natuurlijk ook,later hebben we elkaar toch wel afentoe geplaagd en heb het haar gelijk vergeven :)) ze is er vast volgend jaar wel weer en verheug me erop haar weer te zien,ze woont niet in Friesland:) thuis gedoucht en gelijk alles in de wasmachine want de melk begon toch wat zuur te ruiken na een dag :) alles is weer goed gekomen en alles is weer schoon :))
hopelijk leest de lieve dame in kwestie dit....;))
PAS OP  !!!!...LOL

Dames die nog gaan.... een hele gezellige dag gewenst ...echt een pracht dag is het ...
o en  ik heb een mooie daylight lamp gekocht,ik ben er blij mee.....
                            dit was het voor nu fijn weekend:)

8 opmerkingen:

  1. Later kun je er wel om lachen, maar op dat moment schrik je toch. En inderdaad gaat melken ook nog eens stinken. Heb je het wel uit je tas gekregen?
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een leuk stukje van gemaakt....Gelukkig kwam alles goed. Je buurvrouw was er zelf ook erg van geschrokken. Heb je je tassen ook weer schoon gekregen? Tot donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elly en Conny alles is schoon zelfs m'n leren tas binnen en buiten,die is pas droog dus eind goed al goed .....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks de koffiemelk toch een fijne dag gehad lees ik wel!
    Ik heb zin in volgende week vrijdag en zal om de koffiemelk denken! Maar eerst donderdag bee!!
    Tot donderdag, kom ik je eindelijk weer eeens halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat jullie hebben genoten en ik heb aan jullie gedacht [beetje jaloers] toen ik bij die man zat. Dit is ook goed gegaan. Wat lekker zo lamp daar kan je alles goed mee zien. Tot volgende week, ga nu even bij Klazien en Conny kijken of die ook aankopen hebben gedaan..:))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk, dat jullie zo genoten hebben, ondanks de koffiemelkdouche. ben benieuwd naar de verhalen. Was die lamp in de aanbieding of zo?
    Zie je donderdag weer! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat alles weer goed is gekomen!
    tot donderdag !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tineke,

    Hihi, nog nooit van een inwijding gehoord met koffiemelk, apart hoor! Typisch Fries? ;)
    Wat zal je blij geweest zijn dat je weer schone kleren aanhad ...

    Groetjes! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)