vrijdag 18 maart 2011

vervolg regiodag q.gilde

Jullie weten al van hier en van andere diverse blogs dat het een hele leuke dag was en vandaag was de tweede dag,vandaar dat we nog niks konden zeggen behalve van de koffiemelk:)) maar goed dit ter zijde....
we hebben niet stil gezeten vorige week vrijdag in Ureterp..we werden aan het tekenen gezet maar dat duurde niet lang toen we deze mooie set mallen kregen een halve hexegon en een hele ...tekengerei aan de kant aan het werk met de set...
dit kan je er mee maken,een hele mooie duidelijke uitleg op het podium:) en je kan er een jelly rol voor gebruiken...ik heb  dit er van gemaakt ..


het moet nog even afgemaakt worden maar ik denk ik toch eens verder ga kijken om iets meer met kleur en groter iets te gaan maken ...:)
Onze Conny van de Bee die een mooie quilt zelf heeft ontworpen en daar op het podoum liet zien..naast tal van andere dames die ook hun werk lieten zien...stuk voor stuk prachtig allemaal ....
ook de lunch was  prima ..kroketten ,soep, broodjes ,al met al een TOP dag..we gaan als alles goed gaat volgend jaar weer met een groepje erheen :)
Bedankt nogmaals voor deze goed verzorgde dag..zie ook mn eerder gedane verslagje van deze dag..
Fijn weekend...

5 opmerkingen:

  1. Jullie hebben niets te veel gezegd:Het was inderdaad een hele leuke dag ennuuuh, zonder koffiemelk;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag er inderdaad al meerdere foto's van. Wat een verzorgde dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien was het een geslaagde dag wat een leuke hexjes worden het op deze manier ! ! !
    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige dag hè
    Ik ga zeker iets doen met de mallen, heel leuk om mee te werken !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een prima dag, volgend jaar weer wat mij betreft!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)