donderdag 2 december 2010

Quilt les ,en ......

Hallo allemaal ...De puntjes;)) onze 2de les van "Juf Rieke"  Paper piercing..van vorige maand....erg leuk om te doen en zie de resultaten van de dames,
  links is mijn creatie..het gaat waarschijnlijk een kussen worden :)onze Froukje liet het een beetje zo zo omdat ze zoals  juf zei te veel met mij had gekletst hihihi maar goed we hebben wel lol en dat is ook belangrijk ja toch :))
Vandaag hadden we les 3 en we hebben goed opgelet, en ons goed gedragen   
we zijn aan de clamshell, zie rechts alvast een begin .het .is de bedoeling om een A4 te gaan vullen en dat het op iets gaat lijken ..ik moet er nog even  verder over nadenken .....wordt vervolgt:)
De leuke wandhanger (links) is door Klazien gemaakt ,is het niet leuk die sinterklaas met piet..erg leuk Klazien....


en 4 blokjes van de paarse tuin.....ze liggen gewoon maar zo hoor later krijgen we een eigen plekje..



zo dat was het even voor nu,  tot weer..

11 opmerkingen:

  1. Wat laat je weer leuke dingen zien,Tineke!! En wat ga je goed met je paarse tuin....
    Ik heb nu2 blokjes en vandaag is de achtergrondstof gekomen, dus ik kan ook gaan appliceren!Wat word dat leuk voor Conny hé, al die verschillende quilts als ze af zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die New York Beauty blokken die je laat zien. En ik vind je paarse tuin nu al prachtig. Ik vind het super dat je mijn quilt maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je gaat weer als een speer Tineke, maar je maakt dan ook weer leuk spul, tot in de puntjes ;)
    groetjes en veel plezier met je creative bezigheden. Het is zo genieten om te zien wat je weer gemaakt hebt en hoe leuk je het vindt om te maken (daar kan ik dan weer erg van genieten) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was al benieuwd wat je zou gaan schrijven over de les ;-))
    'Krease' foto hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke wat zal je paarse tuin mooi worden als ik je blokken zo eens bekijk en je puntjes zijn ook goed gelukt.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Tineke wat ga jij snel met alles !! Die rondingen met punten is prachtig gemaakt, ik heb deze nog nooit geprobeerd, ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Tineke, wat een mooie dingen maakjij ook.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mens, mens, wat ben jij lekker bezig! Het een is nog mooier dan het ander! Ik ben benieuwd naar je clamshells, wat heb je daar een mooie stofjes voor gevonden! je New York Beautyblokken zijn prachtig geworden, scherpe puntjes! mijn complimenten!
    Je paarse tuin is prachtig aan het worden, heel aanstekelijk!
    Klazien haar Sinterklaasquiltje is ook enig, dat ideetje heb je vast in je achterhoofd voor komend jaar of niet soms?
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Tineke, je paarse tuin word erg mooi! Mooie kleuren ook daarvoor. Zelf ben ik ook een paars freak. Leuk om te zien dat je ook zo de 'Lentetuin' kunt maken. Heb 't patroon met de verloting gewonnen... dus hij ligt op stapel ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)