zondag 28 november 2010

1 blokje af van de .................:)

Een blokje af van de Lente tuin..ik ga het noemen de Paarse tuin:)
deze Lente quilt is ontworpen door Conny...en ik wil em gaan maken  met paarse, lila, en witte stofjes..
hopelijk gaat hij zo mooi worden als die van Conny..ik doe mn best:))

deze luie stoel op de mini rr van Rian gemaakt,het gaat een heel leuk buiten tafereel worden met tafeltjes en stoeltjes...mijn deel staat erop dus de 15 gaat het weer verder naar de volgende ....

Weten jullie nog dat ik 2 bolletjes wol had gekocht in Dokkum toen we de Bee hadden bij Klaske..
die trouwens ook met de lente quilt aan de gang is :)
dit is het sjaaltje geworden ..heerlijk zacht en bijna een meter  uit die 2 bolletjes...valt mee toch:)

nou dit was het alweer ...fijne avond verder en tot weer ......

5 opmerkingen:

  1. oei wat een verdraaid mooi blokje heb je gemaakt.
    ikke wil ook!!!
    zucht...maar ik moet eerst nog bepaalde erbij halen.
    Maar het word nu al mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die word vast en zeker mooi!!Je weet, ik vind paars een prachtige kleur!!
    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je druk bezig geweest.
    Ben benieuwd hoe de Paarse Tuin gaat worden.
    En wat een lekkere sjaal, precies op tijd klaar, nu met die kou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je ook al aan de lente tuin bent begonnen. Ik vind het geweldig om mijn ontwerp nu al in drie andere uitvoeringen te zien. heel mooi met dat paars Tineke! Heerlijke sjaal is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke, jij bent productief zeg! Ik vind dat paars ook heel mooi. En wat een bofkonten zijn we toch met Conny he. Kunnen we ze ook nog allemaal "life" volgen. Geweldig toch?!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)