zaterdag 18 december 2010

Gezellige Bee ...enz..:)

Afgelopen donderdag hadden we onze maandelijks Bee weer,en we heten nu  " De Markante Quilt froulju "
bij Klazien een kleine uitleg  van de naam:)
Helaas waren er 3 dames niet maar die zijn er vast in het nieuwe jaar weer bij:)
We hebben nu 16 dames  met als gevolg een wacht lijst,anders word het een beetje te veel ...heel gezellig maar het moet ook niet een te grote groep gaan  worden...ook bij Anneke staan nog leuke foto's..
het lekkers bij de koffie had Pauline mee genomen omdat ze 21 dec, jarig is ...dus een dag die heeel gezellig was met veel te bekijken en te smullen en de kerst boom ontbrak ook niet :)
hier een  collage om jullie te laten zien hoe gezellig het weer was....:)
Zelf heb ik van de week weer een stukje aan de Dress sampler dmc gedaan ....tot zo ver is tie nu ..
 en van de week belde de postbode aan ,ze bracht de exchange voor mij van Edith heel leuk een schildpad met daarin kersepitten die je kan verwarmen in de microwave heerlijk voor kleine pijntjes schreef ze erbij  daarbij een hele mooie kaart en een mooiwerkje om zelf te borduren heel erg leuk en bedankt Edith:)

 En een stukje verder met mn huiswerk van Juf Rieke:)niet echt mijn ding maar wil het toch afmaken ...het lijkt wel leuk, maar ja het ene is nu eenmaal leuker dan het andere:)
Ik noem het Paarse bloemen in het groen...het is een eigen fantasie.
Even denken of er nog meer is ..ehh ach dat zien we dan volgende keer wel weer....
doe voorzichtig buiten  alhoewel het hier schoon is alleen op de daken wat wit van de aanslag van de vorst maar verder is de zon er wat bij..allemaal een goed weekend en tot weer:)

6 opmerkingen:

  1. Dankje wel voor het mee laten genieten!!Ik hoop echt dat ik er in januari weer bij kan zijn!
    Nog bedankt voor je kerstlichtje!!!!
    Fijn weekend,Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Tineke, wat heb jij een boel gemaakt en gekregen.
    Heeft ze die pittenzak dan zelf voor je gemaakt.
    Dat is echt een zalig ding hoor, ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Dress-sampler is erg mooi en de kleuren zijn ook prachtig.

    Groetjes Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat een mooie dingen heb je weer om te laten zien! Wat leuk wat je aan het maken bent van DMC! Denk dat het erg mooi gaat worden! Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik er niet was, vind ik ook hoor, maar Wim ging natuurlijk even voor. In januari ben ik er zeker weer bij. Ik verheug me er al weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk , dat werkje, zal er ook eens voorbeeld aan nemen, om dit meer in mijn quilt-gebeuren in te passen . Een leuke kerst gewenst en creatief-vol 2011 Carine-Brugge (http://patchworkstarblogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)