woensdag 8 december 2010

de paarse tuin ....en de exchange..:)

Hallo allemaal ................weer even een update van mn paarse tuin,het ligt nu even stil (tuin in rust) want ik ben even druk in de weer met andere dingen die ook door moeten :)) maar tot zo ver is de tuin nu, 5 blokjes en 2 hoekjes....het is een leuke foto maar paars /lila laat zich toch niet zo mooi op de foto zetten ..maar natuurlijk is het in het echie wat kleur betreft altijd mooier..helaas moeten jullie het met deze foto doen:(


 Voor de kerst exchange, die ik elk jaar oa.op mn kruissteek lijst CSL organiseer had ik deze keer Marianne,ze is gek op de borduur patroontjes van  Joan Elliott... 
mn keus was snel gemaakt en heb er in mijn ogen :) een leuke hanger van gemaakt met 2 werkjes in paper piecing en het borduur werkje in het midden...daarbij een mooi engeltje van kant en een kaartje ..ze vond het heel leuk want.. ze heeft het ook al ontvangen ..beetje vroeg maar met al de stakingen van de tnt moet je wel he.... allemaal een fijne dag en tot weer ....

12 opmerkingen:

  1. Hoe paars het ook is, ik vind het ontzettend mooi hoor!!

    Groetjes
    tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tineke, van harte bedankt voor het heel mooie quiltje!! Ik ben er een beetje van overdonderd.
    Nog een heel fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi, die paarse tuin van je. daar zou ik zo een bloempje (of sterretje) willen plukken ;)
    en de uitwisseling is ook al zo mooi. genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Tineke wat ben je al ver!! En wat word ie moooooooooooooooooooooi!!Super..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke je quilt word mooi vooral met deze kleuren het spreekt geweldig,en je borduurtjes zijn altijd mooi verzorgd.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat schiet je al op, ik vind het super te zien hoe m'n ontwerp er in een andere kleur uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je paarse tuin wordt erg mooi.
    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei, oei, oei, wat een schitterende bloementuin maak jij! Prachtig in het paars, leuk om de verschillen te zien van alle verschillende uitvoeringen.
    Je swap ziet er zeer geslaagd uit en in ook nog eens heel goed ontvangen, lees ik hier in de reacties.
    Groetjes en tot donderdag! Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjeeeeee. wat is die paarse tuin mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)