vrijdag 12 november 2010

de sok is..........af:)

Ja ja....... hij is af ...mn kerstsok en ik ben er heeel tevreden mee en in het echie is tie zo mooi , echt waar:))))






kijk maar even mee naar de foto;s ..helemaal met de hand gemaakt en die leuke steentjes  zijn hotstone;s helemaal leuk om te doen ..verder zeggen de foto;s genoeg :)

en een verjaardag kaart voor Edith,ze was voor dit jaar alweer de laatste van de verjaardag lijst,per jan,2011 starten we weer met een nieuwe lijst....:)

en vorige maand was de mini rr thuis gekomen ,ik had diverse patroontjes mee gedaan die ik leuk vond:) 2 heb ik nu afgemaakt als speldenkussentje...een Bee en een Halloween.
op de achterkant een leuk bij passend stofje...
Ik ga weer verder met ik denk het 13 kleuren quiltje daar moet ook nog een bies om heen ,dat wordt een zwarte...
doeii tot weer

13 opmerkingen:

  1. Je kerstsok ziet er prachtig uit ! ! !
    Fijn weekend Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstsok,je hebt er een grappig quiltje van gemaakt.

    Gr Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die kerstsok zeg!! Helemaal met die bling bling steentjes. Is weer ns wat anders.
    Nou dat quiltje kan leuk hangen met kerstmis

    Prettig weekend
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kerstquiltje is het geworden Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstquilt Tineke!!!
    Neem je hem donderdag mee? Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstquilt, daar zal je vast heel trots op zijn!!
    en je spelden kussentjes, ik ben gek op die patrone... heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty die kerstsok zeg, prachtig. Ook de kaart en de kleine werkjes zijn hardstikke leuk.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Tineke, je kerstsok is echt helemaal geweldig......als je er ooit geen plaats meer voor hebt houd ik me aanbevolen ;-)

    Fijn weekend!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dot van een kerstquiltje. Echt iets voor in een mooi wisselhuisje of zo. Heel leuk. en je verjaardagskaartje is ook een plaatje.
    Groetjes en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow hé, wat 'n juweel die kerstsok, geweldig.
    Wat kijk ik hier toch altijd met veel plezier naar jouw creaties! Trouwens zelfs de achterkant ziet er perfekt uit.
    Groetjes, Monique, HJ.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk die kerstsok Tineke. Zelfs het beertje heeft een leuke uitdrukking op z'n snoetje. Ik geloof best dat hij in het eggie nog mooier is:-)
    Groetjes Ansje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke,

    Je sok is prachtig geworden zeg...en de speldenkussentjes...leuk om te zien hoe "mijn" bijenlapje is verwerkt.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)