dinsdag 9 november 2010

les en weggeweest...:).



Ik ben vorige maand naar les geweest bij Rieke samen met Klazien en daar hebben we Attic Window geleerd..heel leuk en gezellig en toen kregen we als huiswerk een beertje op stof mee  zo gedaan en gemaakt..en nu heb ik er een spelden kussentjes van gemaakt:)

de 2 de les ging over paper piecing ...beetje zo zo maar.. ben er uit gekomen en 1 deel is nu af de rest volgt zeker :)) maar daar over een andere keer
dit is deel 1 op de hand gemaakt..maar ga het zeker op de machien ook eens doen .je moet toch alles proberen ..ja toch:)

 En ja ik ben een dag weggeweest (afgelopen vrijdag) met de trein..wat een feest sommigen weten dat dat voor mij een hele stap is en ik moet zeggen dat ik een SUPER dag heb gehad,,met de trein naar Kampen met Pauline samen naar Karin, en toen met de auto verder naar Delden ,daar was een expositie van Ity..wat mooi!!!!!!! echt ik heb mn ogen uitgekeken..wat mooi ..de ene was nog mooier dan de andere...ik heb foto´s gemaakt en die staan hier 
Ik heb daar ook Henrieke ontmoet en met ons 4 een prachtige dag gehad...Bedankt dames !


toen we de intree betaalden, wat niet veel was kregen we dit .een stapeltje leuke stofjes..
heb foto geleent van Karin:)))




echt heeel erg leuk ...en natuurlijk ook mn aankopen he :)) 2 pakjes d.blauw en 2 pakjes paars naar lila..heel mooi en ja hoe kan het anders een olifanten hangertje ..vondt het zo leuk dat hij mee ging in de tas:) 10 uur lag ik moe maar met een big smile na te genieten van deze dag in mn bed......

 Dit leuke mooie kaartje heb ik ontvangen van Amarins   ze weet dat ik olifanten helemaal leuk vindt:)
het was een soort ketting die georganiseerd was bij hetnet club;klik   en ik heb zelf een kaartje gestuurd naar Dieneke, een poes.. dat vind ze een leuk dier:)
zo laat ik het weer even en zou zeggen tot weer:)

9 opmerkingen:

  1. Wat een feest allemaal van die mooie werkjes!!!Veel plezier met al je nieuwe werkjes nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een heerlijk dagje uit. Leuke lapjes, zowel gekregen als gekocht. en wat een mooi paperpiece blokje. keurige puntjes... compliment hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan de foto's te zien heb jij een S*U*P*E*R dag gehad!!!!!
    Wat een mooi blok heb je gemaaktTineke, paars, net mijn kleurtje, dus de paarse stofjes die je hebt gekocht vind ik om te smullen.
    Ik ga nog even mijn blogrondje afmaken en dan stuur ik je even een mailtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hai Tineke, wat leuk dat je zo'n Super Leuke Dag hebt gehad, wat heerlijk voor je.
    en ik ben het met Klaske eens wta die mooie lapjes betreft...yummie....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer leuke dingen gemaakt, echt super! Leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad.
    Liefs,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tineke, wat een mooie werkjes laat je ons weer zien. Zo'n dagje op stap is toch ook heel leuk.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke creaties en leuke stofjes. LEuk, leuk, leuk

    Dat paperpiecing wil ik ooit ook nog eens leren. Het schijnt niet zo moeilijk te zijn he?

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,
    ik heb de foto's van de quilt tentoonstelling gezien, ik kan me voorstellen dat je genoten hebt prachtig ! !
    Je stofjes die je gekocht hebt zijn super leuk.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tineke,

    wat een keileuk en schattig speldenkussentje!!!!

    mooie stofjes ook gekocht en gekregen.

    Wat heerlijk hé, zo een superdagje, geniet nog lekker na hoor!

    ps ook die kruissteekjes voor op kaarten zijn plezant!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)