woensdag 4 augustus 2010

Veel te lang ................maar ben er weer:)

Daar ben ik dan weer.. na een poosje van rustiger aan doen, toch weer begonnen :)
ben druk met blokken aan elkaar zetten ..hieronder de CWDQ,ik ga er een 1 persoons van maken van ongeveer 72 blokken heb er nu 30 klaar zoals je ziet 6 naastelkaar en dan 12 rijen :)
ik heb nog wat blokken te gaan ,maar het zijn best mooie blokken ...de stof ertussen is zwart:)
Dan de QCQ de club quilt ..het eerst blok van 9 zit aanelkaar en nu het 2 de blok nog maken en dan zien we weer verder.....de stof er tussen is een mooie donkere groen....het is wel een werkje want het gaat allemaal met de hand:))
Dit leuke power flower werkje is voor op de mini rr 14 van Marianne ..haar onderwerp is bloemen
en ze gaat er kaartjes van maken ....

en dan de SAL. die op mn borduur club wordt gedaan ...dit is maart ,alleen moet ik het nog verder afmaken ,april lig al weer te wachten ..:)))

en tot slot een mooi kruissteek kaartje voor de verjaardag lijst ,deze is aangekomen bij Wendy...
onderwerp Winny and Friends..leuk he:) onder tussen is de nieuwe verjaardag lijst weer opgestart op de CSL....
nou dat was het voor eerst weer ...tot weer en de groetjes ...:)

13 opmerkingen:

  1. Hoi tineke, wat ben je lekker bezig geweest de afgelopen tijd.Erg mooie dingen gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet hoe lang je weg bent geweest maar je hebt zeker niet stil gezeten. Je quiltlappen en borduurwerkjes zien er erg mooi uit.
    Fijne dag Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je lekker bezig Tineke, het ziet er super mooi uit.
    Ik zet de quilts zelf ook alleen maar handmatig in elkaar, dat werkt zo precies en ik zie het ook echt bij je.
    Die 1 persoons wordt helemaal een toppertje.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Tineke, je quiltlapjes zien er zo mooi uit, ik sta nog helemaal aan het begin van het quiltgebeuren, maar zoiets zien doet mijn vingertjes toch kriebelen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt in ieder geval niet stil gezeten....Prachtige werkjes heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat wordt het allemaal mooi Tineke.
    de blokjes komen prachtig uit op de donkere achtergrond. een feest om naar te kijken.
    lieve groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The quilt blocks looks great as well as your stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hèhè Tineke.... ben jij weer druk bezig geweest zeg... ik vind dat quilten gewoonweg schitterend, ik heb me er echt zitten op vergapen.... en dat je dat kan, petje af hoor!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je weer druk geweest Tineke...mooi hoor al die kleuren en patronen.
    Je Eyeoor kaartje ziet er ook super gezellig uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, je hebt je zeker niet verveeld Tineke, het ziet er allemaal even leuk uit!

    groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke,

    Het resultaat van al je blokken mag er al wezen, het is een mooi gezicht! Ik ga vandaag aan de Maart van Lizzy Kate beginnen, heb het garen al gepakt. Loop een beetje achter, hoezo een luie vakantieganger (die gewoon thuis is trouwens ;)

    Veel groetjes voor jou en Magda,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er al heel mooi uit, zeker de CWD met dat zwart ertussen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat weer een fraaie tentoonstelling aan moois dat je de afgelopen tijd gemaakt hebt, helemaal top! Ga door, ga door, vooral met de CWD, dat wordt echt een feestje van een top/quilt!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)