vrijdag 16 juli 2010

van alles wat .....;)

Hallo allemaal ....
Gister was het onze vierde quilt bee ,het was weer erg gezellig ondanks dat er 4 niet waren ivm. vakantie enz.....en we mochten Pauline ontvangen als 11 de nieuwe bee-ster;)heel gezellig dat ze er bij is..ze had de QCQ mee,..zie foto. het zijn de zelfde blokken waar ik ook mee aan de gang ben zie oudere berichtjes QCQ ..erg leuk om te zien in deze combi van kleurtjes...heel mooi is deze aan het worden :) bij Klazien (klik) kan je nog meer lezen ..
nu weer wachten tot de derde donderdag van augustus...:)
Ik heb er al weer zin in...................

Jullie hebben nog 2 LIB. jes te goed:) had ze al eerder klaar maar nog niet laten zien...

het staat even stil met de lapjes..maar er was en is veel kruissteek te doen ..niet erg hoor want ik vind dat ook leuk om te doen....












Links is een grote RR 16 ,,een kabouter voor Mireille nummer 7 en nog 2 te gaan ..heel apart maar wel leuk:) deze lap gaat 15 augustus weer verder....



Rechts een klein rood auto'tje van een mini rr van Karin ,6 kleine rode auto'tjes komen op een lap ,ik was nummer 4 zijn heel leuk om te maken en om te zien:)en 1 augustus gaat hij weer verder....


en ik kreeg ook weer 2 hele mooie siggies,,een vlinder van Boua,en een mooi roos van Ank ..
dames erg leuk zijn de siggies.. bedankt voor de ruil:)






onze poes Wisky was een beetje moe...hij vind de warmte ook niet zo fijn:)




































En..nog wat kruissteek kaartjes die onder tussen allemaal zijn aangekomen.. het blijft leuk om te maken en ook elke keer een ander onderwerp:)
















Allemaal een goed weekend...en tot weer.:)

15 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer veel gedaan !! Je lib wordt ook schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilt blokken en kaarten, Tineke. Ook de borduurtjes voor the RR zijn schattig.

    Een hele fijne weekend gewenst en alvast gefeliciteerd met je zoon's verjaardag.

    Liefs vanuit Texel!
    Mylene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bezig bij ben jij.
    Het borduurtje van het rode autootje herken ik. Ik heb er zelf ook drie liggen om te borduren. Het autootje valt lekker op tegen dat grijze en wazige.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tineke je lib is erg mooi aan het worden.Leuk dat je op de bee iemand hebt die aan hetzelfde projekt bezig is dan zie je dat de quilt toch net wat anders word door verschillende kleuren en stof te gebruiken.Ook je borduurtjes zien er weer tip top uit.Groetjes en een fijn weekend gewenst Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het valt ook niet mee voor die beesten he!
    Is je zoon bijna jarig? Van harte alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke, bedankt voor de uitnodiging en het telefoontje voor de bee! Ik vond het heel gezellig en kom graag weer.
    Je blog staat weer vol gezellige dingen, wat maak je toch veel mooie dingen! Een heel gezellig weekend! Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent weer lekker creatief bezig geweest!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat laat je weer heel veel mooie dingen zien !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tineke,

    Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt!
    En die poes van jou ziet er niet zielig uit, ondanks de warmte. Lekker luieren op een groot kussen, wow! (Wil af en toe ook wel even poes zijn, gek he? ;)
    Joehoe, ik kan weer gaan 'spelen', gisteren hebben we m'n computer weer opgehaald van de reparatie-shop. Hopelijk kan ik nu weer eeuwen vooruit, hihi!

    Groetjes, ook aan Magda,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een creativiteit. En zoveel dingen tegelijk.
    Maar wat mooi.
    Zelf hou ik het maar bij borduren en patroon tekenen.

    Kom binnenkort weer even neuzen.
    Vooral het quilten ben ik weg van

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een beetje laat Tineke, maar ik ben er wel.
    Ik zit vol bewondering naar je mooie handwerkjes te kijken, je bent zo knap!!!
    Wat een poepie is Wisky, hij heeft het wel goed bij jou.
    Je LIB wordt echt schitterend!!!!
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé Tineke,
    `k Heb even lekker op je blog zitten neuzen...mooi hoor, alles wat jij maakt.
    Leuk ook om zo je andere hobby te bekijken waar ik persoonlijk niets mee heb (quilten) maar wel erg mooi om naar te kijken.

    Groetjes,
    Karin

    P.s....het rode autotje is van mij hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag dat je op mijn engelse blog gereageerd had. Met Michiel is alles okee, hij mag inmiddels zonder krukken lopen en heeft weinig tot geen pijn. Nog wel veel oefenen om zijn benen weer sterk te krijgen maar het gaat de goede kant op.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)