donderdag 12 augustus 2010

mooi CWDQ blok met....

Hallo allemaal ..............
Ik heb weer een mooi blok van de CWDQuilt gemaakt, met in het midden A.Lincoln,ik heb het stofje van Willie gekregen ...zo een blok mag niet ontbreken in deze quilt:)
en dit leuke werkje in een kaart gemaakt..schattig he:)
En dan I love Coffee......................

Ik vond dit zo leuk ...ik als echte koffie liefhebber,dat ik heb het gelijk maar heb gemaakt ..:) het is een freebee die ik ergens zag heb uitgeprint maar niet meer waar het was ??....het meet 4 bij 4 cm..lekker snel en leuk;)
De SAL April van L.k.is ook weer klaar,alleen de kleur om April heen is niet goed:( het had een hele lichte moeten zijn ,koppie ergens anders he ..maar het stoort me niet dus laat het maar zo, en dan is Mei al weer aan de beurt..morgen krijgen we Juni...ze zijn zo leuk om te maken...
Tot een volgende keer...:)

10 opmerkingen:

  1. Prachtig blok Tineke, je hebt gelijk in een CWDQuilt mag Lincoln niet ontbrteken. Je borduurwerkjes zien er ook erg leuk uit.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer flink bezig geweest... je beertjes in pimpampoen pakje sis heel lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te maken en leuk gemaakt door Tineke.
    Het stoort helemaal niet hoor, mag toch best "anders" zijn.
    Ik vind je QCQ erg mooi geworden en die afbeelding heb je leuk bedacht zo.
    Je hebt weer niet stil gezeten en vast veel kopjes koffie gedronken bij het borduren.
    knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties, Tineke, mooi blok, leuk koffieborduurtje en die lieveheersbeesjes zijn zo snoepig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Tineke,
    jeetje wat ben jij weer bezig geweest en wat maak je mooie dingen. Ik geniet er iedere keer weer van.
    Alles goed bij jullie?
    Lieve groetjes voor allmaal,
    Lidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat stofje in de CWD blok ! Je borduurwerkjes zijn ook weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tineke, wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! Perfect, die Lincoln zo. En je kaartje is schattig!

    Fijn weekend & groetjes, Carolien
    P.S. Wij zijn weg van zondag t/m woensdag, dan weet je dat even ... Dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi blok Tineke!!! Tot donderdag,dan halen Ruke en ik je weer op. Heb er echt zin in, ben er wel even aan toe na al dat klussen!!!
    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo, jij bent weer lekker bezig geweest. Tussen twee haakjes, ik zie niet wat er mankeert aan dat April borduurtje hoor; ik vind hem schattig. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Tineke! Wat leuk om je blog te lezen. Borduren en patchworken, ook 2 van mijn hobbies! Erg leuk om te zien wat je gemaakt hebt! Kom zeker nog eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje en graag tot de volgende keer.:)